overgewicht en zwangerworden deel 2

Hallo,

Fleur van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Noa !
Ik hoop dat je je snel weer wat beterder mag voelen. Geniet er lekker van!

Hier gaat alles zijn gangetje, nou ja. ik geloof dat ik elke dag dikker aan het worden ben. goh wat gaat dat snel ineens. nog 8 weekjes... ik hoop iets eerder maar dat zullen we wel zien. Ik merk nu wel dat ik ineens zo moe ben. We waren afgelopen weekeinde even  lekker naar den haag geweest, heerlijk even eruit met zijn 2tjes, maar dat viel toch wel tegen. normaal ga je lekker een dag denhaag in en ben je wel moe op het einde van de dag, maar nu moesten we telkens maar een terrasje zoeken. goh wat vervelend he hihi. maar het was wel super gezellig om er even tussen uit te zijn geweest. vandaag nog even naar schevingen en weer terug naar huis. ik merk nu echt dat ik zo mijn bedje in kan duiken. maar het is nog zo vroeg... maar even lekker relaxen in de tuin.
tot snel

gr joke

hallo

goh wat is het rustig hier zeg!
Je kan merken dat het lijstje met zwangeren steeds korter wordt...
Hoe gaat het met jullie?
Mama van stijn? Ben je ondertussen al bevallen?? ik hoop het toch wel voor je. laat ons nog eens wat weten
maaike sanne jou uitgerekende datum was gisteren. spannend!
Nanda voor jou wordt het ook steeds korter. Daarna ben ik alweer aan de beurt. Wat gaat het toch snel hé. Maar van mij mag het al komen hoor.

gr joke

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009

Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Z oon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige & Gynaecoloog bezoekjes  

Joke
8-6-09  controle  Gyn.

Nathalie
09-06-09 controle bij gyn na de bevalling

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Joke
4-6-09 groeiecho

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah

Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Op 24 april is Nathalie bevallen van een dochter Gwen

op 28 april is bloemtjes bevallen van een dochter Jana

op 14 mei is fleur bevallen van een dochter noa

Hallo iedereen,

Iedereen die bevallen is, van harte gefeliciteerd met jullie kleintje.

Ben ik even, we zijn de laatste weken heel druk geweest met verbouwen, maar het is bijna klaar. Dit weekend hoop ik mijn woonkamer weer terug te hebben. Heerlijk. We slapen nu wel weer in ons eigen huisje, nieuwe bed is wel even wennen. Maar goed het ziet er allemaal top uit.

De kleine zit er hier nog in, en heeft geen ruimte meer. Hopelijk komt hij snel, ben het wel zat. Heb zoveel vocht in mijn benen en ook nu in mijn hand, dus tintellen mijn vingers en steken mijn voeten, wordt je niet blij van. Vanavond weer op controle, zal het de laatste keer zijn?? We wachten af :)

Iedereen hele fijne dagen.

Liefs Nanda, mv Tess en 38+6dg zwanger

Hoi,

Fijn dat het met iedereen goed gaat.
Nands, word spannend bij je. We duimen voor je, en zet hem op he!

Joke,
Ja hihi, duurt lang he die laatste 10 weken, vond ik ook. Maar het is het wachten waard hoor.

Ik weet dat maaike sanne nog niet bevallen is. Wanneer het wel zover is zal ik ff vragen of ze het erg vind of ik het hier op het forum zet, of dat zelf ff komt vertellen, is natuurlijk wel leuk om het te horen he :)

Liefs

hallo

Vandaag weer een groei echo gehad. De kleine woog al 2500 gr. ben morgen 34 weken. dus dat is al best aardig op gewicht lijkt me zo. ben benieuwd waar we gaan uitkomen dadelijk. Gelukkig was hij al niet meer zo hard gegroeid als de vorige keer. toen was ik 30 weken en het buikje al 31.5 weken. nu was het buikje 34.4 dus was wel gegroeid maar gelukkig niet meer zo hard. lag netjes op de middellijn. we zien wel waar we uitkomen!
de kleine was wel nog niet ingedaalt. al lijkt het af en toe wel zo te voelen...   af en toe lijk ik wel net een pingguin zo voel ik me. maar nog 6 weekjes. ongeveer dan hé.
Waren jullie kindjes ook bij de controle te zwaar of allemaal netjes?

gr joke

Hoi hoii

Ben ik ook weer eens... Sorry dat ik nooit meer langs kwam...
K probeer r nu weer te zijn :)

Hier alles nog goed.. Nu 3 lange dagen over tijd.. Met de nadruk op lang..
k was er wel van uit gegaan dat beeb langer op zich laat wachten, maar toch valt het vies tegen.     Eigenlijk mag ik niet klagen, hou geen vocht vast, en heb eigenlijk vrij weinig klachten !!
Maar toch ben je zooo ontzettend benieuwd hoe dit mini mensje er uit ziet, op wie beeb lijkt etc.. Dus iedere avond als we op bed gaan dan denken we .. zou het vannacht ... maar dan word ik sochtends wakker met nogsteeds een dikke buik..
En hier in mn dorp zijn meer zwangeren en dan bevalt er weer s iemand en dan denk je pfff.   .. wanner wij eens !!!        
maar ja.. we moeten maar rustig afwachten ....
Onze beeb doet het in ieder geval nog steeds goed en daar gaat het om !!!

Fijn dat het met jullie ook goed gaat !!!     Houden jullie het nog wat vol met de warmte?
en zijn jullie er al helemaal klaar voor?
Tip.. ga dr maar vanuit dat je overtijd raakt.. dan kan het alleen maar meevalle.
Wij hadden een aantal datas waarvan we t super zouden vinden als beeb zou worden geboren, en gebeurt dit niet, dan valt dit vies tegen en dan die hormonen.. pffff.... haha
K ga nu van 12 juni uit.. dan kan het alleen maar meevallen :)
Dit weekend is het volle maan.. zou het dan... ;) hahaha

Nou dames, ik ga een lekker ontspannen bad nemen.. ff relaxen :)

DIkke KUSSS !!!

he maaike sanne

wat leuk dat je even langs komt!!
Echt spannend lijkt me dat als je al overtijd bent. volgens mij zou ik al niet meer van huis af durven te gaan. en dan duurt wachten echt lang...
heel veel succes alvast. (als je nog niet bezig bent!)

gr joke

Terug
Bovenaan