Hi Meiden,
Hier heb ik al weer ff niet gewogen. Wil niet teveel met weegschaal bezig zijn, maar me gewoon fijn voelen. En dat is tot nu toe nog niet zo. Dus wil er wel wat kilootjes af hebben. Soms is het wel heel moeilijk hoor. Idd zin in lekker dingen, maar merk wel dat ik sterk in mijn schoenen sta. Soms maak ik bewust een keuze om wel iets te nemen. Maar net lekker wat druifjes gegeten.
Goed zeg dat je 5 kilo bent afgevallen, ben ff je naam kwijt.
En een miskraam ja pff das is niet niks hoor. Je dochtertje 2 aangeboren afwijkingen, jeetje heftig allemaal. Is het erfelijk of weten jullie dat niet? Hebben jullie zelf ook beperkingen of is dit het lot? Snap dat je het allemaal ffies niet meer weet hoor meis. Hoop dat jullie snel een tweede kleine wondertje mogen krijgen. Hoeveel rondes zijn jullie nu bezig.
En ook iemand ongi geworden, jammer jammer. En dan naar ronde 13? Sorry ik kan ff de namen niet allemaal onthouden. Heb echt hele drukke dag gehad vandaag dus ben niet zo helder meer.
Kom jullie in elk geval ff hele fijne avond wensen. Ik ben nu baby te huur aan kijken op nl 3. Dit is herhaling, maar had het eerste begin niet gezien.
Liefs Nathalie