overgewicht en zwangerworden

Hi Meiden,

Hier heb ik al weer ff niet gewogen. Wil niet teveel met weegschaal bezig zijn, maar me gewoon fijn voelen. En dat is tot nu toe nog niet zo. Dus wil er wel wat kilootjes af hebben. Soms is het wel heel moeilijk hoor. Idd zin in lekker dingen, maar merk wel dat ik sterk in mijn schoenen sta. Soms maak ik bewust een keuze om wel iets te nemen. Maar net lekker wat druifjes gegeten.

Goed zeg dat je 5 kilo bent afgevallen, ben ff je naam kwijt.

En een miskraam ja pff das is niet niks hoor. Je dochtertje 2 aangeboren afwijkingen, jeetje heftig allemaal. Is het erfelijk of weten jullie dat niet? Hebben jullie zelf ook beperkingen of is dit het lot? Snap dat je het allemaal ffies niet meer weet hoor meis. Hoop dat jullie snel een tweede kleine wondertje mogen krijgen. Hoeveel rondes zijn jullie nu bezig.

En ook iemand ongi geworden, jammer jammer. En dan naar ronde 13? Sorry ik kan ff de namen niet allemaal onthouden. Heb echt hele drukke dag gehad vandaag dus ben niet zo helder meer.

Kom jullie in elk geval ff hele fijne avond wensen. Ik ben nu baby te huur aan kijken op nl 3. Dit is herhaling, maar had het eerste begin niet gezien.

Liefs Nathalie

hallo

Vanmorgen nog eens ff op de weegschaal gestaan. Ben nu al 6.7 kg kwijt. yes. Begin al trots op me zelf te worden... haha
Dit lukt al nu dat andere nog....

groetjes

hoi dames,
ook hier gaat het gezonder eten beter. hihi, heb weken op 104 gestaan,vanmorgen woog ik 103.6kg, eerste kleine start is er weer

ik denk ook dat het komt doordat we in onze nieuwe woning zitten, en het verwezelijken van onze wens groter word, zichtbaarder word met deze nieuwe woning. hihi,voel me ook echt goed nu.

een miskraam, pff,niet fijn, en heb het nog niet meegemaakt,maar ik geloof best dat dat een behoorlijke klap geeft. sterkte meid,
welke afwijkingen heeft je dochter?

liefs

Goed zeg Joke, netjes hoor

Ook van jou Bloemtje, want ondanks verhuizing wel afgevallen
Misschien komt het omdat je nu wat meer op je gemak voeld idd
Echt fijn voor je!

Hier net ff gewogen, omdat jullie het er zo over hebben, hihih.
Ik was erg benieuwd. Weer meer ongeregelmatiger gegeten en niet elke ochten ontbeten dus, dacht oh zal wel wat gegroeid zijn. Mijn paps was 10 juni jarig, toen heb ik kwark gebakje gegetn en paar hapjes. Maar nee niet afgevallen en niet aangekomen. Nog precies gelijk! Aan ene kant fijn en aan andere kant heb ik wel zo iets van Nathalie er moet toch wel wat af meis. Maar goed we zijn wel op de goede weg.

Wens jullie fijne dag. Hier is het gelukkig nog droog, maar wel fris.

Liefs Nathalie

Hoi,

Bedankt voor je reactie.
Mijn dochter heeft een hartafwijking (tetralogie van fallot) en anus-atresie.
Het was een lot uit de loterij, (klinkt beter dan dikke pech, al voelt het wel zo).
Ik ben weer meer gaan eten na de miskraam en mijn vriend gaat weer richting de chat met alle gevolgen van dien.
Maar goed, heeft tijd nodig en eventueel knopen doorhakken.

groetjes Marian

hoi ilsanne.
Balen dat je door de miskraam weer meer gaat eten.
Maar kan het langs 1 kant toch wel weer begrijpen. helpt het als je andere uitlaatklep zoekt, bijvoorbeeld sporten ofzo,
En wat bedoel je met man gaat weer richting de chat?

liefs.

Terug
Bovenaan