overgewicht en zwangerworden

hoi,

kan je er met hem niet over praten?
Hoe voel jij je daar verder bij, ik kan geloven dat je het niet prettig vind.

ik ben trouwens gisteren ongi geworden, op dag 26. cyclus begint wat meer te varieren, heb nu 27,29,28,26. op zich valt variatie nog mee.
Baal er wel van, maar had al wel beetje dit gevoel.

Gisteren trouwens aan ha gevraagd of overgewicht een grote rol speelt bij het zwanger worden. Hij zei uit praktijk zie ik heel vaak dat vrouwen met overgewicht op zelfde termijn zwanger worden als vrouwen zonder overgewicht, er word weer snel een sticker van overgewicht op gegooit. enkel heb je meer kans op een of andere complicatie,maar dat gaat gepaard met een andere complicatie, waar ik volgens dokter niet bang voor moet zijn.
Dus beetje gerust gesteld.

Liefs.

Nod lijsje Beautiful Girls!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)
Tijgetje, 35 jaar                         2e ronde - 1e kindje     23-06-08

Nathalie, 24 jaar                       4e ronde - 1e kindje      26-06-08

Ester, 27 jaar                                  2e ronde - 1e kindje        01-07-08

joke, 26 jaar                                    10 ronde - 1e kindje        07-07-08

Bloemetje,22jaar                   3e ronde - 1e kindje       09-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Spannend!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger

Jeetje Lisanne, das allemaal niet niks zeg! Heb ff beetje opgezocht op internet gisteren.Hoe groot is de kan  dat jullie 2e kindje dit  ook kan krijgen?

Bloemetje, jammer dat je ongi bent geworden meis. Gelukkig zitten er niet extreme schommelingen in je cyclus, das wel fijn. En dat je bij de HA wat meer duidelijkheid hebt ook. Misschien ligt het idd wel wat  aan je medicijnen en mag het volgende  ronde raak zijn! Ik duim in elk geval voor je.

Hier beetje in honger staking. Nou ja ik voel me rot zeg maar. Heb ook  helemaal geen trek in eten. Had net  wat honger dus  dacht maak ook broodje voor mijn mannetje die de hele week al ziek is, last van zijn maag heeft enzo.  Maar die wou dus niet eten, dus heb ik die broodjes maar opgegeten.

Liefs Nathalie

hoi nathalie,

goed dat je toch wat hebt gegeten, begrijp het wel, als je je rot voelt dan heb je daar heel geen zin in. Maar wel proberen hoor?

we hopen op volgende ronde, en ik snap ook waarom ik zo blij was met pil,pfff, voel me zo slap en gevoel dat ik leeg loop(sorry).

liefs

hoi allemaal!
wat goed dat er zoveel aan het afvallen zijn!! ik hoor bij de niet aankomers en dat vind ik nu ook even prima..... !
bloemetje ik had het ook al bij de meistoppers gezegd, maar wat jammer voor je...!

Lisanne, welkom.....en wat een schokkende berichten zeg....
jeetjemina......
en dan ook nog een vent die achter de chat gaat zitten......daar zou ik niet tegen kunnen!!
hou je taai!

fijne avond allemaal!

hoi ester,
dank je.

lisanne, hoe gaat het nu met je?

Gisteren een redelijke dag gehad, vandaag gaan we weer verder, vind de weekends altijd zo moeilijk.
jullie ook?

liefs

hallo

Lisanne echt rot voor je. ik denk dat ik erg boos op mijn mannetje zal worden als hij dat deed.  Ik accepteerde dat denk ik niet. maar ja als je ervoor staat is het altijd anders dan dat we aan de zijkant iets te zeggen hebben erover. Heel veel sterkte meid!!!

Als ik het weekeind vrij heb dan vind ik het idd ook erg   moeilijk om me aan mijn dieet te houden. Je bent dan toch samen vrij, en dan samen lekker ontbijten en zo. (dan kunnen we anders nooit) Ik moet nu het weekeinde weken en dan vind ik het zelf wel nog meevallen. Dan heb ik meer een schema.   fijn weekeinde allemaal!! en succes allemaal!!!

groetjes Joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Tijgetje, 35 jaar                         2e ronde - 1e kindje     23-06-08

Nathalie, 24 jaar                       4e ronde - 1e kindje      26-06-08

Ester, 27 jaar                                  2e ronde - 1e kindje        01-07-08

joke, 26 jaar                                    10 ronde - 1e kindje        07-07-08

Bloemetje,22jaar                   3e ronde - 1e kindje       09-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger

Terug
Bovenaan