overgewicht en zwangerworden

*
*
*
*
*
G
L
I
T
T
E
R
S
*
*
*
*
*

Hopelijk helpt het jullie

Iedereen heel veel succes!!!!!

Hallo dames,

Heb een tijdje niks van me laten horen maar het gaat goed ik ben inmiddels al 5 kilo afgevallen ben alleen wel ongi geworden maar oke volgende maand beter.  We gaan ronde 13 in nu.

Poekiemuis gefeliciteerd!!!!!!!!
super lekker genieten nu

groeten fleur

nou eindelijk mijn banner doet het, heeft even geduurd.

Hoe is het met iedereen het afvallen? Lukt het allemaal nog een beetje. Ik moet zeggen dat ik het zelf wel moeilijk vind aan het worden. Krijg toch weer tussen dooor zin in lekkere dingen. Ik baal dat ik weer veel te veel in huis heb gehaald, maar ja afgelopen weekeinde hadden we ons nichtje en neefje te logeren en dan wil je toch voor ze wat lekkers in huis hebben. Alleen heb ik daar nu spijt van...
Voor de rest zit ik nog op mijn 6 kg. we zullen toch maar weer wat stenger wordne vooor me zelf.

groetjes

hoi,

fleur, wat goed, 5 kg eraf. ga zo door. jammer dat je ongi bent geworden, weer op naar de volgende ronde.

joke, jammer dat het wat minder gaat. het is vaak moeilijk vol te houden, en inderdaad, je wil je neefje en nichtje graag verwennen. was het gezellig weekend?

hier gaat het vandaag goed met lijnen, ik begin nu wel honger te krijgen dus ga zo fruit eten denk ik.

nathalie, hoe gaat het met jou?

liefs

Hoi,
Ik ben Marian, 35 jaar en heb een dochter van 6 jaar.
Ook ik heb overgewicht, 167m en weeg ongeveer 98 kilo.
6 mei jl. heb ik mijn eerste miskraam gehad.
En daar heb ik behoorlijk last van!
En ook ik baal soms van mijn gewicht. ik ben een emotionele eter.
En eet het liefst als ik alleen ben.
Omdat onze dochter geboren is met 2 aangeboren afwijkingen ben ik nu een beetje bang dat ik niet meer een volledige zwangerschap kan voldragen.
Maar we gaan er zeker weten wel voor en moet de angst maar opzij zetten en toch positief blijven.

Nooit gedacht dat een miskraam zo'n klap kon zijn.
Groetjes Marian

Terug
Bovenaan