overgewicht en zwangerworden

Hhaha Mama van Stijn tja elk voordeel heeft ook een nadeel hè. Maar diaree is niet echt goed als je zwanger bent enzo. Maar ja dat weten we nu nog niet of je dat bent hè. Probeer idd maar eens te kijken waar het aan ligt. Misschien idd allemaal beetje teveel van het goede.

Mijn temp is nog niet gestegen meiden. Dus geen idee of mijn eisprong dan maandag avond wel geweest is. Maar aan de steken te voelen. Vind het maar vreemd, wat was dat dan? hihih. Vanmiddag weer ff ovulatietest doen.

Gelukkig heb ik vanmiddag geen afspraken meer in mijn agenda. Ben echt zo onzettend moe vandaag. Morgen erg druk dagje. Maar daar staat tegen over dat ik vrijdag lekker vrij ben.

Meiden jullie horen het nog wel hoe de test was. Ik ga nu ff lekker toasti eten.
Net ff iets lekkerder dan gewoon broodje kaas, gewoon ff in dat ding, niks verkeerds aan.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 22jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Jaaa mijn ovulatie test was negatief. Hahha gek hè dat ik daar blij om ben. Maar dat houd dus in dat mijn eisprong waarschijnlijk toch maandag wel geweest is. Maandagavond was ik er niet zeker van of test positief was en gisteren ook niet helemaal. Maar blijkbaar dus wel. En nu is ie negatief. Dus dan zal morgen mijn temperatuur ook wel stijgen. En mijn eisprong is dus eerder dan vorige maand geweest. Van toen testte ik op dag 18 en 19 positief en nu op dag 16 en 17 das wel bijzonder dan.  Had verwacht dat je ei elke maand wel gelijk zou komen, maar  voelde hem dus dag 16 en als je er 14 bij rekend dan kom je  precies op 25 aug uit. Dus dat zou wel mooi zijn! Eerst maar eens deze weken door komen. En gewoon lekker genieten van mijn mannetje, je weet maar nooit.

Wat denken jullie ervan. Dan kan maandag avond heel goed mijn eisprong zijn geweest of nie?

Liefs Nathalie

Ik hou me niet zo bezig met ovulatietesten, zal wel komen omdat we net begonnen zijn... Maar ik denk dat het toch wel kan verschillen, kan met vanalles te maken hebben, stress, ziekte, weet ik wat.
Maar goed, hoop dat je dan wel goed hebt geklust, want ja, als je hem dan ook nog eens met klussen gemist hebt, is dat natuurlijk wel helemaal zonde!

Maandag na het eten hebben we nog geklust en 's avonds dus die steken in mijn buik wat best tijdje aan hield, dus wat dat betrefd, hihi. Heb ook tijd lang in bed gelegen, nagenieten en met billen wat hoger, dus wie weet heeft het geholpen. We zullen eind deze maand zien hè.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan