overgewicht en zwangerworden

hoi,
ik let op hoor, als ie dat doet, dan laat ik duidelijk merken dat ik dit niet wil. dit niet aanvaard, meneer denkt dat hij de baas is, maar zo werkt dat hier natuurlijk niet.
hihi.
ken ook trots vertellen dat ie vannacht 8u stil is geweest. voor eerst in een week.

zo, ga nog proberen tukkie te doen, ben zo moe.

liefs

Lieve dames,

Hier een klote berichtje van mij...
Ben op het moment ontzttend verdrietig, kan geen woorden vinden om jullie dit te vertellen maar wil het toch kwijt...

Afgelopen nacht heb ik een miskraam gehad. Ik had hevig bloedverlies en ben vannacht het vruchtje verloren. Heb vanochtend meteen de vk gebeld en zij heeft de gyn gebeld en kon meteen terecht voor een echo.
helaas geen normale echo maar een inwendige echo, en helaas was er geen vruchtje meer zichtbaar.. Er was alleen nog slijm te zien...
Over een week a 2 weken moet ik weer heen voor nog een echo om te kijken of echt alles uit mijn baarmoeder verdwenen is, waarschijnlijk is dit nu al het geval maar ze wil het dan kunnen uitsluiten.

Voel me dus nu ontzettend kl*te..   Doe niks anders dan huilen, maarwou het toch meteen even met jullie delen...
Dus ik kan weer van het lijstje...

Liefs Maike Sanne

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 22jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:

Neeee  Dit is zoooo oneerlijk!
Meis heel veel sterkte en kracht toegewensd
Had je in andere topic ook al ffies gesproken
Verdorie 2 miskramen hier in topic
Meiden ik hoop echt dat alles goed mag gaan
En we dit rot nieuws niet te vaak hoeven horen
Dit gaat echt door merg en been, zit hier met tranen in mijn ogen
Wat is het leventje soms toch oneerlijk, ik weet wel dat het misschien dan niet
zo heeft mogen zijn en niet goed zou komen met jou en/of de kleine
Maar toch jeetje eerst zoooo blijjj en nu zooo verdrietigggg

We zijn er voor je meis, denk aan je!

Liefs Nathalie

Maaike Sanne,
Nee, wat een naar nieuws is dit.
Ook hier weet ik niet wat ik zeggen moet.
Wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies.
En als je van jezelf af wil praten, we luisteren naar je.

Liefs

Bedankt voor jullie lieve woorden nu ik dit zo lees komen bij mij de tranen weer..
Ik be gewoon zoo boos ! Je bent zwanger en je gaat er vanuit dat over 9 maanden je een kleine gaat krijgen en dan gaat t mis..
Natuurlijk het gaat niet zonder reden mis, maar toch !!
Het is gewoon zo oneerlijk !!

heb het net mn zwangere zusje verteld en die was helemaal in shock !
Ze is zelf nu 25 weken .....

Ik moest vandaag wel werken, maar heb me ziek gemeld, mn hoofd staat er echt niet naar..

Ik weet niet of ik hier eerst weer ben, moet telkens huilen als ik dit lees dus wil t eerst verwerken..

Liefs Maike Sanne

ps; jullie succes allemaa en hoop dat jullie snel een goede zwangerschap tegemoed gaan !

Maaike Sanne,
Begrijpelijk dat je dit eerst wil verwerken, het is ook niet niks.
Maar als je wil praten, ben je hier altijd welkom.
We denken aan je, en hopen dat je er binnenkort weer bent.
Liefs

K ben er al weer hiihi
Voel me vandaag al een stuk beter.. Natuurlijk gaat t nog niet goed,, maar barst niet telkens meer in huilen uit gelukkig,
Afgelopen nacht giga slecht geslapen, telkens wakker van de buikpijn en telkens naar toilet om te kijken of ik niet zou doorlekken...
Heb vanan8 veel bloed verloren, lijkt nu over te gaan in ongi..
Moet 28 aug weer voor een echo.. dan kijken ze of alles weg is...

Ester.. Ben jij meteen na de mk weer begonnen met klussen? Of had je eerst gewacht tot je weer ongi ging worden? Ik weet het ff niet meer..
Ze hebben bij mij niks gezegd hierover...   Weet ook nog niet wat we willen hoor, of we erst even wachten of er meteen weer voor gaan, hebben we het nog niet over gehad, maar was benieuwd wat kan/mag...
Hoe gaat het nu met je zwangerschap?? Hoe vr en je nu precies ook al weer?
(sorry heb slecht geheugen..)

en hoe gaat het met de andere beautiful girls??? xxxx

Terug
Bovenaan