overgewicht en zwangerworden

hallo,

hier ben ik ook weer even.
wat is hier gaande. maaike sanne. wat rot voor je. ik had zo'n goede hoop voor je. hopen dat je weer snel zwanger bent.
bloemetje Proficiat meid. wat  fijn voor je. ben je er wel al een beetje aan het idee gewend? hoe gaat het nu met je hondje?

ik denk dat ik even wat minder op het forum kom. ben hier nog flink aan het balen van de rd. Ik had zo gehoopt dat het ons zonder hulp zou lukken maar ja. ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de dokter. we moeten er maandag heen. dus dan wordt er werk van gemaakt. Een goed begin van de vakantie...

groetjes joke

Hi Beautiful girls

Ik ga je wel heel erg missen dan hoor Joke. Zou het jammer vinden helemaal niks meer van je te horen. Kom je af en toe ons op de hoogte houden? Want ben toch wel erg benieuwd hoe het met je gaat en wat de dokter zegd. Begrijp dat dit geen leuk begin is van je vakantie. Hoelang heb je vakantie? Gaan jullie nog weg? Heel veel succes maandag!

Maike Sanne, ik weet niet echt iets over miskramen, je hoord verschillende verhalen. De ene zeggen eerst ff wachten en je lichaam de tijd geven en anderen zeggen het is geen probleem. MamaJM kletste mee bij Kluskippies & Kwebbelmeiden van maart en die is er met haar mannetje helemaal voor gegaan, ondanks eerst wel eng was en is nu 12 weken zwanger en gaan onwijs goed. Ik denk dat je samen met je mannetje moet beslissen en doen waar jullie je goed bij voelen. Heel veel sterkte in elk geval met je bloedverlies! En hoop dat je je snelw at beter voeld. Pas je goed op jezelf?

Bloemetje, fijne dagen in Zeeland meis, daar ben je nu al dus je leest dit pas als je terug bent. Ben benieuwd of jullie het nu wel of niet tegen je schoonouders hebben verteld. Want als je je zo niet lekker voeld lijkt me dat heel moeilijk.

Hier waarschijnlijk vanavond mijn eitje gevoeld. Ik was aan het zwemmen en toen wat steekjes in mijn buik. Dacht eerst dat ik me het verbeeldde. Maar bleef aanhouden. Toen ik ging douchen en thuis was links onderin mijn buik steken, niet echt fijn. Dus denk dat ik mijn eisprong gevonden heb. En laat het nou net dat we na het eten geklust hebben vanavond, dus wie weet meiden. Ik durf niet goed te hopen.

Liefs Nathalie

hallo

nee nathalie, echt weg ben ik niet. kom zeker af en toe nog wat vertellen hier, kan jullie ook niet zolang missen. maar ik wil het me gewoon even op een laag pitje zetten. even niet zo mee bezig zijn.   en ik hoop dat het me zo een beetje helpt. Kom zeker nog vertellen wat de dokter zegt maandag. en misschien ook nog wel eerder reageren. maar soms valt het me niet zo lekker om telkens te lezen van hoera wij zijn zwanger. tuurlijk gun ik het jullie allemaal zo erg. maar het doet wel pijn. en wij zijn nu al meer dan een jaar bezig. daarom ben ik ook van eenkant blij dat ik nu eindelijk een afspraak heb durven te maken met de dokter. wordt er eindelijk werk van gemaakt.
Wij gaan iderdaad nog een midweekje weg. even er tussne uit. we gaan lekker even naar de ardennen. gewoon in een huisje. lekker met zijn 2tjes. ( net in de klusperiode...hihi)   en verder weten we het nog niet. we moeten buiten nog vanalles verven dus dat kan dan ook nog. als het tenminste droog is. dus we zien wel

groetjes en slaap lekker. (ik hoop dat ik morgen ook lekker slaap... heb nu nachtdienst. 4 nachten lang. bah normaal heb ik er maar 2 of 3. dus nu is dit extra lang. maar vrijdag heb ik vakantie!!!!)

Wat een heerlijk vooruitzicht met de klusweek in de ardennen, go for it!
Heel veel succes maandag, denk aan je!

Hier gezien de steekjes in mijn buik waarschijnlijk gisteravond mijn eisprong gehad
We wachten af. Ik ga vanmiddag weer ff ovulatietest doen.

Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Nathalie

Joke.. ik sluit me helemaal bij jou aan !
Ook ik vind het nu moeilijk om te horen dat anderen zwanger zijn, terwijl het bij ons fout is gegaan :(
Natuurlijk voor jou ook verschrikkelijk !!   Succes/sterkte maandag !!!

Ik heb ook besloten om het rustiger aan te doen.. Me meer te gaan ontspannen, door meer te lezen (geen kinder boeken meer...), same met manlief filmpje kijken en dan zonder film te kijken en laptop op school op forum kijken...
(kijken hoelang ik het vol kan houden hahaha)\

We wille eerst dit goed verwerke (gaat goed, valt me mee) en eventjes een maandje rustig aan doen en dan zien we dan wel weer wanneer we er weer voor gaan !
Tis toch niet niks !!

Meiden succes allemaal ik blijf voorjullie duimen !!!!!!
Dikke zoen Maike Sannetje

Heel veel geluk Maike Sanne, we zijn er altijd voor je
En als je het niet houd om niet te spieken, je weet ons te vinden, hihih
Maar begrijp het wel hoor! Hoe meer rondes we in gaan, of dat het mis gaat
Het valt soms niet mee hè meiden. Wij willen ook en dat het allemaal goed mag gaan!
Maar onze tijd komt echt. Al lijkt het soms zover weg!

Dikke knufff, Nathalie

Potjandorie...... kom je een paar dagen niet......
Maaike, wat spijt het me voor je!!! Heb er even geen woorden voor. Ik begrijp dat je het een plekje aan het geven bent. Veel succes en sterkte!!
Een vriendin van mij heeft ook een mk gehad. Zij werd zwanger zodra ze weer regelmatig ongi werd, wat in haar geval een half jaar duurde. Inmiddels heeft zij een prachtig zoontje.

Joke, een fijne vakantie gewenst!!!

Met mij is verder alles prima. Nog even en we zitten weer in de klusweken. Ik ben even gestop met de monnikspeper. Ik heb namelijk zoveel last van de darmen dat ik 's ochtends niet eens meer fatsoenlijk kan boodschappen doen. Heb al een paar keer naar huis of naar bijv. de MacDonalds moeten racen.
Ik weet niet waaraan het ligt. Ik slik de bloeddrukverlagers, die veel bijwerkingen kunnen hebben. Alleen de vorige keer had ik nergens last van....
Daarnaast zwangerschapsvitamines en visolie (Schijnt een pos. uitwerking te hebben op de bloeddruk). Misschien dat de monnikspeper even teveel is......
De vitamine en de olie verschuif ik nu naar 's avonds. Geen idee, maar zo kan het oo niet  verder!!
Wel weer goed voor de lijn, ben  nu dus al 5 kilo kwijt in 1.5 week.  
Veel liefs  

Terug
Bovenaan