overtijd en niet zwanger??

A

Anoniem

Guest
hallo
even voorstellen
ben pien en ga voor mijn derde kindje
maar heb een probleem ben nu al twee week overtijd en test zegt dat ik niet zwanger ben .

wie heeft dit ook mee gemaakt??

groetjes pien

Hoi Pien,

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu 2 weken en 1 dag overtijd. Ik heb al 4 keer een test gedaan (2x clearblue en 2x predictor), maar elke keer negatief.
Ik heb nu ook vanaf woensdag wat bruin bloedverlies, maar dit zet niet door. Verder ben ik nog nooit overtijd geweest en heb wel het gevoel dat ik zwanger ben (dit wordt de 1e).
Ik ga maandag maar een afspraak maken bij de huisarts, wil nu wel duidelijkheid hebben.

groetjes, Juffie

Hoi hoi,

Ik heb dit de vorige ronde ook meegemaakt... was ook bijna 2 weken overtijd en ook geen ongi gevoel, heb 2 x getest en allebei negatief, toen werd ik zomaar zonder pijn of wat dan ook op dag 39 ongesteld helaas... misschien zijn we dan toch nog aant ontpillen?? Was bij mij ronde 4!
Zit nu in ronde 5 en zit nu op dag 32 en houd nu maar weer 39 dagen aan....
heb nu wel een klein beetje ongigevoel helaas....

hoi

Ik heb ook hetzelfde. Ik ben nu 1 week en 1 dag overtijd! Normaal was ik altijd dag 31 ong. maar nu zit ik op dag 39!
3 testen gedaan en die zijn negatief, dus het is nu afwachten wanneer ik ong word!?!
Maar op 22 sept merkte ik dat ik mn ovulatie had. Dan moet je toch 2 weken erna ongesteld zijn? Echt raar allemaal.....

groetjes

Ik kan alleen niet aan het ontpillen zijn, want ik heb een spiraaltje gehad die er nu al 2 maanden uit is.
Vind het wel spannend hoor! Als ik zo alle ervaringen lees van anderen op dit forum krijg ik toch wel een beetje hoop. Ik lees namelijk dat er veel vrouwen zijn die pas na een hele tijd een positieve test kregen. Er zijn er zelfs die halverwege hun zwangerschap nog een negatieve test hebben!!

hoi meiden

leuk dat jullie reageren dacht dat ik de enige was die dit overkomt

ik ben nu na gestopt te zijn in augustus en toen na gewoon 4 week ongesteld te zijn geweest nu al 2 week over tijd mijn laatste ongi was op 1 september

dus ik vind dat het nu wel tijd wordt   of een positieve test of gewoon ongesteld worden want dit is ook niks zo

groetjes pien

hoi pien..
lilian hier [forumjunkies]................
he ik had vorige maand precies t zelfde ...na mijn bevalling in julie   was ik na precies 28 dagen ongie.... en toen ik dus de maand erop zat te wachten op de 28.29.30.31.32.33.34.35.36.37 e dag toen wed ik pas ongie.....
maar bij jou zal t toch wel gewoon ontpillen zijn...dan kan t de eerste maanden toch onregelmatig blijven.......... is niet fijn want je denkt": zolang ik niet ongie ben kan ik zwanger zijn"!!!!
maar na 2 testen is t toch meestal niet   hoor........[uitzonderingen daargelaten]
maarja ik weet wat je voelt!! en je bent dadelijk zooooo blij dat je ongie word hahahha
nou hoop dat de snel komen ......
doei lilian

Hoi Pien

Jij en ik  zitten in hetzelfde schuitje....
.
Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje.
(ik heb in april een MK gehad, en ik heb  een dochter van 2)
Ik had afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar nog steeds niks......
Ik heb twee testen gedaan, woensdag (10 okt) en vrijdag (12 okt)......
Tja, ik vind het wel erg raar hoor!

Afwachten zeggen ze dan....maar ik vind het wel erg moeilijk!
Ik hoop natuurlijk nog steeds dat mijn HCG-waarde toen te laag was, maar bij mijn beide voorgaande zwangerschappen was er écht gelijk bij één dag overtijd een blauw (vaag) streepje....

Groetjes H

Terug
Bovenaan