overtijd en niet zwanger??

Jammer Juffie!

Ik moet maar afwachten. Ben er eigenlijk best rustig onder. Ik weet het gewoon allemaal niet zo goed.

Pien en Angie, weten jullie al wat meer?? Ben wel benieuwd!
Ik had gisteren opeens veel buikpijn en rugpijn en veel bloedverlies (zie topic 'is dit een miskraam?') Erg raar allemaal.
Ik wacht nu eerst maar af wanneer ik weer eens ongesteld word...

Groetjes, Juffie

ik heb gisteren neg. getest. Helaas pindakaas. Ik moet di naar gyn, want het is toch alemaal wel heel raar.
Ik heb vandaag buikpijn, beetje links van het midden, laag in de buik. En ik ben gisteren en vandaag héél emotioneel en huilerig. Het lijkt haast pms. Wel héél laat dan.
Ik word een beetje moe van al die symptomen uitleggen (aan mezelf) en het toeschrijven aan mogelijke zwangerschap of ong. Deze onduidelijkheid is echt irritant. Hopelijk kan de gyn me meer vertellen.

hoi meiden

nou hier nog niet veel nieuwtjes

heb nog steeds een klein beetje bruine afscheiding nu al vanaf donderdag
en heb inmiddels wel een klein beetje last van mijn borsten een beetje gespannen zijn ze misschien ook van de stress van het wachten(hahahha)
maar ik wordt het nu wel een klein beeetje zat hoor dat wachten ik heb nu al 51 dagen geen ongi meer gehad en het wachten ben ik nu zo langzamer hand wel zat of ongi worden of een positieve test.
soms he ik ook een beetje buikpijn maar ach ik let nu ook op alle klachten of het wat kan zijn.

nou als ik me nog kan bedwingen nog steeds niet testen maar het wordt nu wel erg moeilijk hoor om te wachten

ik zie overal mamma's met babys en ik droom er zelf van dat er al een derde is
en overal mammas die een dikke buik hebben en dan denk ik dat wil ik ook

ach wie weet ik blijf afwachten

meiden heel veel sucses en
pipootje sucses bij de gyn hoop voor je dat het duidelijk wordt wat er aan de hand is
juffie : jammer dat de bloedtest negatief was balen en op naar de volgende ronde je weet het nu wel zeker want in je bloed blijft het hcg hormoon heel erg lang zitten ( heb een miskraam gehad van 6 week en het hormoon was er pas na 3 maand helemaal uit kun je na gaan!!)
nu eerst de groetjes allemaal en we wachten verder of klussen vrolijk verder

groetjes pien

hee pien,
raar he, dat we allebei maar niet ong worden?
succes :)
pip

Hoi Meiden,

Ik kan jullie melden dat ik nog steeds niet ongi bent en dat ik dat de komende maanden ook niet meer zal worden als alles goed gaat, want ik ben ZWANGER!!!
Afgelopen vrijdag was er pas een vaag streepje te zien, maar een streep is een streep lees ik altijd op dit forum.

Gr. Angie

Ik ben net bij gyn geweest. Op echo niets te zien. Bloedonderzoek gedaan, vanmiddag krijg ik de uitslag...

hoi meiden

hier is alles rustig
nog steeds geen rd en geen klachten denk dat ik donderdag maar weer eens ga testen want heb nog steeds een heel klein beetje bruine afscheiding telkens bij het afvegen en verder niet.
pipootje en hoe was de uitslag van de bloedtest??

en hoe is het met de andere meiden??

eerst weer de groetjes van mij pien!!

Terug
Bovenaan