overtijd en niet zwanger??

Even 3 reacties in 1 bericht:

Mama H, wat ontzettend balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden! Hopelijk is het de volgende keer wel raak!

Pien, knap van je dat je het volhoudt om zo lang te wachten! Stel dat het bij ons allebei toch nog wèl raak is, zijn we net zover! Ik ben vandaag ook op dag 47. Even afwachten dus.

En Pipootje, spannend hoor dat je naar de gyn moet, ja het zou natuurlijk toch kunnen. Ik lees verhalen genoeg van meiden die niet reageren op een zwangerschapstest, maar tóch zwanger zijn!

Nou, iedereen veel succes en sterkte!!!

groetjes, Juffie

Hoi Meiden,

Wat ben ik blij om te lezen dat er meer meiden zijn die overtijd zijn en waarbij de zwangerschapstesten nog geen positief resultaat hebben opgeleverd. Ik kan me bij jullie aansluiten. Ik had een keurige cyclus van 28 dagen.  De laatste keer was het 26 dagen. Uitgaande van  de langste cyclus had ik afgelopen zaterdag ongi moeten worden. Maar tot op de dag van vandaag ben ik nog niet ongi. Heb afgelopen zondag en vandaag een zwangerschapstest gedaan, maar helaas. Volgens de test ben ik niet zwanger.  Ik moet ook zeggen dat ik geen zwangerschapskwaaltjes heb, maar ik heb ook niet  het gevoel dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Het is mijn tweede kindje en ik kan me nog wel herinneren  bij mijn vorige  zwangerschap dat het ook even duurde voordat de  test positief was. Ik hoop zo dat ik over een paar dagen alsnog positief test anders snap ik er helemaal niks meer van. Ik wens jullie ook allemaal succes en ik hoop dat jullie ook gauw positief zullen testen.  

Gr. Angie.  

Spannend Angie!

Dank voor je reactie!Ik test niet meer voordat ik naar de gyn ga. Ik houd er ook maar gewoon rekening mee dat ik niet zwanger ben. Maar stiekem blijf ik hopen, want mijn borsten bijvoorbeeld zijn echt groter (en zo zwaar!).

hoi meiden
 nou heb ik ook wat!!
heb ik vandaag een beetje een bruine afsceiding in mijn broekje wat zal dat zijn ?? innestelingsbloeding??ofzo iets want het is ook al weer over?
heb wel een paar klachten ben ontzettend moe, en heb niet altijd trek in eten als het etens tijd is??
bv had vla in geschonken en heb 1 hapje gehad en dan staat het me opeens zo tegen om op te eten?
wie heeft hier ervaring mee??
mijn laatste ongi was 1 september dus nu al 47 dagen geleden.
heb getest op 27 september en op 30 september beide test negatief

nou ik weet het even niet meer
groetjes pien

Hoi Pien,

Ik weet dat je al 2x negatief getest hebt maar omdat de laatste test 2 weken geleden is geweest zou ik toch nog een keer een test gaan doen. Als deze weer negatief is dan kan je het misschien je HA vragen. Of benje al bij je HA geweest?

Groetjes Joyce

Hoi Pien,

Ik heb ook al sinds vorige week woensdag bruin bloedverlies, maar alleen als ik afveeg en soms een klein beetje op mijn inlegkruisje. Meestal is het bruin en af en toe een beetje rood. Ik heb in andere berichten ook gelezen dat vrouwen dit soms wel tijdens hun hele zwangerschap hadden, dus het hoeft niet altijd slecht te zijn!
Verder heb ik ook het gevoel of mijn borsten wat voller zijn, maar ik heb er geen pijn aan. En vooral met het avondeten heb ik weinig trek, echt raar!

Als ik jou was zou ik gewoon langs de huisarts gaan, dan ben je ook van die onzekerheid af. Ik krijg tussen half 2 en half 3 de uitslag, dus dan weet ik of ik zwanger ben of dat ik mezelf voor de gek hou.

Succes hè!

Groetjes, Juffie

quote: juffie24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2007 09:04:16'));
En vooral met het avondeten heb ik weinig trek, echt raar!

Oh, dat heb ik ook. We maken onszelf gek, vrees ik. Afwachten...

Je kunt jezelf inderdaad erg gek maken... Ik heb de uitslag gehad van de bloedtest en ben helaas niet zwanger    
Nu moet ik afwachten of ik volgende week ongesteld word, want het kan zijn dat mijn eisprong een keer niet gekomen is. Even afwachten dus...
Nu weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, dus weer vrolijk verder klussen dan maar!

Groetjes, Juffie

Terug
Bovenaan