Overzicht april 2007 moeders

Hoi, hierbij de aangepaste lijst:

2007 MOEDERS

Naam:

Uitgerekend op:

1e/2e/3e…

Barbamama (Barbara)

1-apr

2e

Bieb (Bianca)

1-apr

2e

Lineke22

1-apr

1e

Sandra81

1-apr

Lieki

2-apr

2e

April0307

3-apr

Mama79

3-apr

Annemarie

5-apr

Claudd76

6-apr

Kiddy

6-apr

3e

Tam80

6-apr

Tessa79 (Tessa)        
6-apr
1e

Sassie28

8-apr

Talke

8-apr

Lilian

9-apr

2e

Lin 81      
9 april
1e

Nathanja

9-apr

Rian6

10-apr

Sunrise

10-apr

Mama nr. 2

11-apr

2e

Baluba

13-apr

RW72

13-apr

3e

1983

14-apr

Winnietje (Winnie)
16-apr
2e

Joyce-B

4e

hoi hoi

wat goed van je....
en ik sta er ook al bij....
het is ons 1ste kindje

xxxtam80

Hoi, lijkt me ook heel leuk een forum voor april mama's !!
Ik ben in verwachting van ons eerste kindje.

Liefs Baluba

Leuk leuk!!

Even ter aanvulling; is mijn 1e kindje.

Groetjes,

Annemarie

Vandaag precies 6 weken

Iedereen onwijs gefeliciteerd met de zwangerschap!! Ik ben waarschijnlijk ook begin april uitgerekend. Weet het niet zeker, omdat mn vorige 'mensturatie' een miskraam was. Ben dus heel snel weer zwanger geworden! Ben ook begin april jarig, dus wie weet krijg ik het mooiste kado wat  ik me  kan wensen!!

Ik vraag me wel af of hier meer mensen zijn die ook zo weinig kwaaltjes hebben? Ik heb de eerste 3 weken veel gerommel en krampjes in mn onderbuik gehad en had vorige week ook heel weinig trek in eten, maar wel veel honger. Deze week heb ik nergens last meer van, behalve zere borsten. Ik heb hier toch wel wat zorgen om, meestal verdwijnen die kwaaltjes toch pas na 12 weken?

Hoi Ik81, maak je niet druk om die kwaaltjes maar wees blij dat je er geen last van hebt. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik helemaal nergens last van gehad. Het was dat mijn buik op een gegeven moment ging groeien en dat ik de baby ging voelen, maar kwaaltjes heb ik echt niet gehad.
Nu ben ik 35 weken zwanger van de 2e en heb al bijna alles gehad wat je maar kunt hebben. Dus elke zwangerschap is gewoon anders. Het kan dus gewoon kloppen hoor dat je niets voelt.

Alle aprilmoeders: heel veel succes met jullie zwangerschap en geniet ervan!

Liefs Maria
35 weken zwanger van 2e zoontje!

Ik vind het juist vreemd dat ik ze wel gehad heb maar ze nu dus niet meer heb. Maak me ook wel meer zorgen, omdat het al eens fout is gegaan.

Hallo lieve april mama's.

Helaas kom ik afscheid van jullie nemen.
Ik heb dit weekend een MK gehad.
Vrijdag iets bloed verloren een een echo gehad.
Daarop konden ze alleen nog maar een zwangerschapring zien en nog geen vruchtje maar ik moest bloed prikken en maandag terug komen en dan konden ze meer zeggen.
 Het zou allemaal goed kunnen zijn maar het zou ook een buiten baarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn...

Spanning alom dus dit weekend.
Zondag middag ben ik gaan bloeden. Te vergelijken met menstueren.
Weer naar het ziekenhuis. Zelfde verhaal als vrijdag. Moet de bloed test van maandag afwachten.

Maandag middag naar de gyn. Helaas...
de hormonen zijn al afgenomen en bij de echo was ook de zwangerschapsring niet meer te zien. Een leeg ei zullen we maar zeggen.

Nu hopen dat het allemaal netjes zichzelf opruimt en ik niet gecurriteerd hoef te worden. Want dat vind ik wel een eng idee.

Ik vind het erg jammer maar ben wel realistisch. Liever nu dan over een paar weten of nog erger over een paar maanden. Ik heb de echo gezien en gezien dat er geen vruchtje in zat dus het voelt niet alsof ik een kindje verloren ben.

Natuurlijk flip ik er van maar ik heb een gezonde dochter van 16 maanden (14 april 2005 geboren) en weet dat ik vruchtbaar ben.

Dus mijn tijd komt wel weer.
In september eerst met z'n 3e op vakantie naar Tenerife en daarna zien we wel weer.

Wel wil ik jullie allemaal een hele fijne en vooral gezonde zwnagerschap toewensen!

Af en toe zal ik wel even komen spieken op het forum denk ik hoor!!

Veel liefs Bianca (was 1 april uitgerekend)

Terug
Bovenaan