Overzicht april 2007 moeders

Hallo allemaal!!

Goed zeg zo'n schema!! Beetje overzicht zo..! Leuk om te zien wie er allemaal in April is uitgerekend. Mijn datum kan nog veranderen omdat ik binnen 1,5 wk na verwijdering mirena zwanger ben geworden, dus ook nog geen menstruatie.

Heb er enorm veel zin in om weer een kleintje te mogen verwelkomen! As dinsdag eerste echo met 7,5 a 8 wkn, spannend! Omdat mijn eerste zwangerschap niet goed ging met 7,5 wk krijg ik vroeg een echo, ook ter geruststelling. Heb ik ook wel nodig want ik ben best zenuwachtig, ondanks 2 gezonde kids. Tot nu toe gaat alles wel goed geloof ik. Ben niet meer misselijk, tepels doen niet meer zo'n zeer maar jeuken wel regelmatig en verder heel erg moe en heb ut KOUD! Dus volgens mij nog genoeg 'kwaaltjes' om ervan uit te kunnen gaan dat mijn lichaam nog behoorlijk bezig is met zwangeren...!

Wie zit er nog meer in zo'n spanning??

Veel succes alleemaal!!

Lot's of hug's, Natasja.

Hoi Meiden !

Ook ik ben in April uitgerekend !   Volgens mijn eigen berekeningen zou ik rond 22 April uitgerekend zijn !   Nu dus 4 wkn + 2 dgn zwanger en ben er gisteren achter gekomen !
Ik ben 37 en zwanger van mijn eerste kindje !
Mag ik ook op de lijst ??

Groetjes
Bianca

Hallo allemaal!

Wat zijn er veel dames zwanger he? Dat heb ik nu pas in de gaten!
Ik heb eigenlijk nauwelijks geen kwaaltjes. Lust alleen geen yoghurt meer en 's ochtends doe ik rustig aan, want ben dan een beetje weeig, niet misselijk. Mijn borsten zijn MEGA!!! en ik heb het hele dagen KOUD!!!!!!
Ik heb vandaag (20 graden) een dikke trui aan en een panty onder mn spijkerbroek. Moest van mn collega's, want ze willen niet dat ik de kachel aan heb, zoals de afgelopen dagen. Zij zweten zich namelijk kapot, oeps!!

Ach, als dit al mijn kwaaltjes zijn, dan doe ik het ervoor! Mijn schoonzusje is in mei bevallen en die is 9 maanden ziek geweest! 2 keer in het ziekenhuis opgenomen vanwege uitdroging en ze is 20 (!) kilo afgevallen!

Lieve dames, geniet ervan!!

Groetjes Gerdien

'Hoi Hoi Allemaatjes

Mag ik ook op de lijst... spannend.. ben 23 april uitgerekend.
Zijn vanaf Januari 2006 bezig...heb helaas in mei een vroege MK gehad.. dus tis nu spannend voor me..

Ik zal hier wel vaker komen..

Liefs Tine

hoi, mag ik ook meedoen met de april moekes?? ben vlgns mij 16 april uitgerekend...ben 27 jr en zwanger van de 2e.  ben errug blij (al voel ik me lichamelijk niet zo....ach mag de pret niet drukken!)

quote: Barbamama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2006 21:01:50'));

Hoi, hierbij de aangepaste lijst:

2007 MOEDERS

Naam:

Uitgerekend op:

1e/2e/3e…

Barbamama (Barbara)

1-apr

2e

Bieb (Bianca)

1-apr

2e

Lineke22

1-apr

1e

Sandra81

1-apr

Lieki

2-apr

2e

April0307

3-apr

Mama79

3-apr

Annemarie

5-apr

Claudd76

6-apr

Kiddy

6-apr

3e

Tam80

6-apr

Tessa79 (Tessa)        
6-apr
1e

Sassie28

8-apr

1e -28aug echo

Talke

8-apr

Lilian

9-apr

2e

Lin 81      
9 april
1e

Nathanja

9-apr

Rian6

10-apr

Sunrise

10-apr

Mama nr. 2

11-apr

2e

Baluba

13-apr

RW72

13-apr

3e

1983

14-apr

Winnietje (Winnie)
16-apr
2e

Joyce-B

4e

hoi hoi,

Zou ik ook op de april lijst mogen, hihi.
Ben vanmorgen naar huisarts geweest en volgens haar ben ik rond 16 april uitgerekend.
Het is onze eerste en eerste poging . zo spannend allemaal.
Ik ben trouwens 27. Iedereen geniet ervan.
En april is de mooiste maand. ben zelf 15 april geboren.

Liefs berber

Hallo,

Nog een trotse en happy april mam:
ik ben 23 jaar, verwachten ons eerste kindje op 17 april (termijnecho wordt nog gedaan, dus een evt andere datum geef ik dan wel ff door)

Groetjes Happy AV

Terug
Bovenaan