Overzicht april 2007 moeders

hallo allemaal,

Ook ik ben zwanger en in april uitgerekend. Volgens mijn berekeningen ben ik op 8 april uitgerekend! Spannend.
Het is ons eerste kindje en we kijken er vol verlangen naar uit!

Ik heb vanmiddag de eeeste afspraak bij de VK gemaakt, 6 september is het zover!

Groetjes Gerdien

Bianca, heel veel sterkte.

Zou ik misschien ook op het lijstje mogen.

Ik ben 22 jaar. Zwanger van ons 2e kindje. Uitgerekende datum 20 april. Maar kan nog veranderen door onregelmatige cyclus.

Ik ook!!!!! 19 april uitgerekend! 1e kindje.. ben zo in dromenland...vind het allemaal superspannend wat er allemaal komen gaat. Heb totaal geen zwangerschapsklachten.. niet eens misselijk geweest.. wat pijnlijke tietertjes maar verder niets!
Iedereen gefeliciteerd met je wondertje in jullie buiken!

Hoi hoi,

Ik ook!,. Ben 19 april 2007 uitgerekend als ik het goed heb berekend,. haha
Ik heb al een dochtertje van 4 en ben gewoon zenuwachtig en blij als het eerste bezoek aan de VK erop zit en ik met trots naar een hartje heb mogen luisteren :)

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap en op naar een nieuw forum,.

Groetjes,

ps Bianca, jij sterkte Het lijkt me niet makkelijk en is denk ik iedereen's angst.

hoi april mama s

Volgens mij ben ik ook ergens in april uitgerekend. Geen idee nog wanneer precies omdat ik gelijk van de pil af zwanger ben geworden. Dus niet normaal ongesteld geweest daarna. Maar mijn vruchtbare dagen waren rond 20 juli. Dus het wordt waarschijnlijk april als alles goed gaat.

Groetjes Berber

Hallo,

Ik zie dat ik ook nog op het lijstje sta. Helaas is het misgegaan en ben ik niet uitgerekend in april. We zijn weer aan de klus om zo te zeggen.

Wellicht kom ik op het forum van mij.

Alle zwangeren ik wens jullie heel veel succes en dat jullie een fijne zwangerschap mogen hebben.

Groetjes
talke

Hoiii,

Ik word hopelijk ook een gelukkige mama van mijn tweede kindje in april. Op 25 april 2006 ben ik uitgerekend. Ik zou ook graag op de lijst willen.

Ik ben zzzzzzzzzzoooooooooooooo blij ermee.

Liefs Annika

hey

wou ff zeggen wat super leuk dat er nu zoveel zijn uitgerekend in april!!!
GEFELICITEERD allemaal

groetjes liek

Terug
Bovenaan