Overzicht ICSI/IVF

Hey San,

Wat een geweldig nieuws zeg!! Super meis, van harte gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat je vaker getest hebt, heb ik ook gedaan. Geeft helemaal niks, je kunt het gewoon niet geloven en wilt het graag nog een keer zien, toch?

Nou, hopelijk heb je vlug een echo, wij a.s. vrijdag de eerste, ben heel benieuwd. Succes he?

Liefs Wijstje.

Hoi Mo en Wijstje.

Bedankt. Kan het nog steeds niet geloven allemaal. Heb vanochtend ziekenhuis gebeld of ik mocht komen testen maar zij zeggen:zwanger is zwanger. Dus heb ik zelf nog maar een test gekocht. De derde al hihi en ja ook deze geeft een plus aan. Krijg 11 mei de eerste echo.
Wijstje wel fijn dat jij hem vrijdag al krijgt. Hoeveel zijn er bij jou teruggeplaatst?

Liefs,

San

Hey San,
Helemaal super zeg! Van harte proficiat! Jij had er toch ook twee terug laten plaatsen?
Ik heb m'n tarwekiemcapsules gister gehaald en ben weer begonnen met spuiten. Ik heb dus nog even te gaan haha.
liefs

Hey San,

BIj mij hebben ze er 2 terug geplaatst, dus het is vrijdag spannend of alles goed is en of het er 1 of 2 zijn. Ik hou je op de hoogte.

Fijn dat je ook al snel een echo krijgt. Probeer er alvast van te genieten.

Liefs Wijstje.

Lieve Wijstje,

Ik kijk vol spanning of je al nieuws hebt of jullie grietje twee nieuwe broertjes /zusjes /broertje&zusje / broertje / zusje  krijgt!!!
Ben heel benieuwd!

Dikke kus Rimke

Hey meiden,

Vanmiddag de echo gehad. Alles zag er goed uit. Het was wel even schrikken want het zijn er 2. We zagen 2 kloppende hartjes, heel speciaal om te zien. Nu wel even afwachten of ze het ook allebei goed blijven doen.

Maar, ze zijn allebei van harte welkom, het heeft zo moeten zijn denk ik dan maar. Wat een geschenk!!

Ben zo anders zwanger dan toen bij m'n dochter, super misselijk, vooral 's morgens, geen wonder nu het er 2 blijken te zijn, ze "eten" me een beetje op.......

Liefs Wijstje.

JEEEEEEEJ!!!!
You make my day!
Wat een supergoed nieuws!
Kan me wel voorstellen dat het een beetje schrikken is dat het er twee zijn...............dat wel, maar mijn eerste zwangerschap was er 1 van een tweeling en ik ben dolblij met mijn maudy maar twee waren ook super welkom geweest.....!
Meis, ga lekker genieten, ik hoop dat ze zich   met zijn tweetjes goed ontwikkelen en dat jij deze zwangerschap zonder al te veel klachten door gaat komen.........
Is al mijn duimen de afgelopen maanden niet voor niets geweest! En al die kaarsjes ook niet........whahaha!
Ga lekker van jullie weekend genieten, wauw!!!

Kus Rimke

Terug
Bovenaan