Overzicht ICSI/IVF

Hey Rimke,

Al dat duimen van jou en al die kaarsjes zijn inderdaad niet voor niks geweest, nogmaals bedankt daarvoor.

Begrijp ik nou goed dat jij bij de zwangerschap van Maudy eigenlijk zwanger was van een tweeling, is het bij eentje misgegaan dan en hoe ver was je dan?

Liefs Wijstje.

Nee, maudy was er echt eentje.
De zwangerschap voor Maudy, toen ik mijn miskraam kreeg, toen was ik zwanger van een tweeling.
Bij 8 weken begon ik te vloeien en was er op de echo   niets meer te zien, toen ik wegens heftige weeen en bloedverlies voor een curretage ging bleek er nog een levend kindje te voorschijn gekomen, die heb ik tot 12 weken ofzo nog gedragen, en toen ging ik weer heftiger vloeien en was dat kindje helaas ook overleden. Bij week 11 of 12 ofzo..........
Maar goed, jij hebt twee kloppende hartjes gezien! En dat is echt anders meid, dit gaat helemaal goed komen.........lekker genieten!!

Kus!

hey wijstje super zeg twee!!!

en geweldig he om 2 kloppende hartjes te zien kloppen,

vind je het niet een beetje raar om nu nog in elsendorp te zitten, zwanger en wel, en sommige vrouwen zitten daar nog steeds met een hoop ellende he.... ik voelde me toen best wel raar.....

maar ja we hebben daar ook zo eerst gezeten he....

meisje geniet er lekker van he....

dikke kus van mij

Hoi wijstje,

Super zeg!! 2 wauw.
Gefeliciteerd dan nogmaals.

Ik mag nog een weekje wachten voor de echo. Heb wel even schrik gehad. Had donderdag wat licht bloedverlies bij het afvegen zeg maar  maar heb op internet opgezocht en maak me er maar niet al te druk over.Heb het gister ook gehad.

Meis,

Ja ik heb er 2 terug laten plaatsen. Hoor dus volgende week maandag of het er 1 of 2 zijn.
Spannend hoor.

Was jij nou al begonnen met de deca? En wanneer mag je met het volgende beginnen dan?

Liefs,
San

Wijstje,

Helemaal super! Nu maar lekker gaan genieten!

San, voor jou nog even spannend lijkt me?! Ik hoop op goed nieuws! Voel je je verder goed?

Ik ben afgelopen maandag begonnen met decapeptyl en dan volgende week maandag beginnen met Puregon. Aanstaande woensdag even naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho. De dosis puregon is nu iets verhoogd aangezien ik bij de vorige keer van de 9 follikels maar 3 eicellen had. Dus dat was toen al erg spannend of er uberhaupt wel een bevruchting ging plaatsvinden. Uiteindelijk zat er één goede tussen, maar helaas geen zwangerschap. Ik hoop dan nu ook echt dat wij na 3 behandelingen ook eens geluk hebben....
liefs

Hey meiden,

@San, nog een weekje en dan is het zover, spannend he? Kun je het nog een beetje volhouden? Ik ga voor je duimen.

@Wendy, was inderdaad raar om afgelopen vrijdag zwanger in Elsendorp te zitten, wel een heel fijn, bijzonder gevoel. Volgende week vrijdag nog een echo, ik kan nu al niet meer wachten. Moet jij daar ook nog steeds naar toe of nu naar 't ziekenhuis?

@Rimke, jeetje, wat een verhaal zeg van jouw miskraam van de tweeling. Ik hoop dat ik dat niet mee hoef te maken.

Liefs Wijstje.

hoi wijstje, nee ik loop vanaf de 10 weken in het zkh hier in helmond... bij de gyn, heb iedere week 2 echo's.....

dus lekker druk....

hoe gaat het verder met je.... voel je je goed, en heb je het al tegen iemand verteld?? want ik keek op je hyves maar er stond nog niks dus ik dacht dan zet ik er maar geen bericht neer, hihihi

ik hoor je weer snel, gr wendy

Hey Wendy,

Slim van je om (nog) geen bericht achter te laten op Hyves. We hebben het inmiddels wel iedereen verteld hoor, dus geen geheim meer. Wilde de echo afwachten maar nu mag iedereen het weten.

Hier gaat het wel. Wordt 's nachts regelmatig misselijk wakker en vooral 's morgens misselijk en overgeven, soms komt er niks, heb het idee dat ik een beetje "opgegeten" word. Heb jij dat ook.

Ik volgende week vrijdag nog keer naar Geertgen en als dan alles goed is naar ziekenhuis. Ga naar Veghel daar ben ik vorige keer ook geweest en is voor mij veel handiger rijden.

Tot snel maar weer, liefs Anuska.

Terug
Bovenaan