Overzicht Meeting Noord! 25 aug..... Assen (deel 2)

quote: ruth30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 21:59:30'));

Oh en Suuz: GEFELICITEERD!!!!

Dank je wel! Was erg leuk geworden..... Oh ja de tijd die was tussen 12-13 uur al komt wilma rond 14.30 (Jasmijn is dan wakker)..... Dus als je tussen 12-13 komt dan kunnen we wat langer elkaar zien....

grt suuz

Heeft er nog iemand een lift nodig vanuit  Groningen? Dan kunnen we misschien samen rijden. Ik heb een auto.

groetjes,
Janneke

p.s. suus ook gefeliciteerd, maaruh...waarmee eigenlijk. was je jarig?

hoi jannetje,

ja was jarig hihi 25 geworden! En nee dank je voor de lift ik kom van de andere kant hihi....

ik wil ook wel graag komen , gezien mijn blezure kan ik zoiezo niet voetballen.

alleen savonds hebben we ook een verjaardag in haarlem, wij wonen zelf in het midden van het land, dus dat word veel rijden, ik moet er nog even goed over nadenken, jullie horen het nog

anne-fien

goewan-mats

hallo.

ik denk bijna zeker dat ik kom, alleen kan ik dan maar een uurtjemax anderhalf dan wil ik weer naar huis, eind van de middag moeten we ook naar haarlem, anders is dat mannetje de hele dag van huis, maar dan km ik al gelijk rond 12 uur maar zijn er dan al meer mama's of ben ik dan de enigste nog zo'n beetje, dan heeft het natuurlijk niet zoveel zin.

Op zich is de afspraak dat we daar vanaf 12.00 terecht kunnen toch?

Hoe laat ik er ben  laat ik afhangen van de slaapjes van Berend. Hij is er nml zo een die alleen in zijn eigen bedje kan slapen. Ik probeer er wel tussen 12.00 en 13.00 te zijn.

vinden jullie het ook spannend?

Ik zit nu op het forum te zoeken naar berichtjes van jullie omdat ik eigenlijk niet echt een idee heb wie jullie zijn, hoe jullie heten, wat er bij jullie speelt etc.

komen er ook nog mannen / vriendjes mee? Ik heb die van mij gevraagd of het hem leuk lijkt om mee te gaan en hij zei dolenthousiast..."misschien".

Terug
Bovenaan