Overzicht Meeting Noord! 25 aug..... Assen (deel 2)

hoi,

Ja leuk Anna ..... (sorry) dat je mee wilt! en ja ik ben er denk ik om 12.30 omdat de trein zo gaat hihi 12.05 vertrekt ie anders een heel uur eerder....

jannetje ik heb net een foto geplaats van me op de topic, gezicht van moeder achter naam ofzoiets...

Enik heb er erg veel zin in...

grt suuz

Het lijkt me ook heel leuk, mijn man gaat zeker weten NIET mee, hij is errug duidelijk, hihi. Dit is helemaal niks voor hem. Ik weet niet zeker of ik Tijmen meeneem als hij het enige 'grotere' kindje is. Dan laat ik hem denk ik maar bij papa. Hebben zij een 'mannendag'  . Foto's plaatsen lukt hier dus niet al staan er wel foto's van mij en de kinderen op het februariforum van Dionne, daar gaat het wel......
groetjes van Ruth

- Fleur79 (Rosa met Hester 07-02-07)
- Suuz82 (Suuz met Joshua 08-02-07)
- Ruth30 (Ruth met Floor 21-02-07 en Tijmen 05-01-05)
- Dijore (Anne met Seny 07-03-07)
- Jannetje (Janneke met Berend 23-01-07)
- Wilma (Wilma met Jasmijn 27-01-07)
- _Linda_,(Linda met Annabel 25-03-07)
- Es_..., (Ester met job 03-05-07)
- Anne Fien (Susanne met Goewan-Mats 03-03-07)
Dit is de nieuwe lijst.... als er iets niet klopt laat me ff weten... Of als je niet kunt komen.... Of anders....

suuz ik ga direct kijken!
en ruth, ik had je inderdaad al zien staan. Leuk. Geweldig zeg, een tweeling.

ruth een tweeling, floor en thijmen verschillen wel wat in leeftijd hoor, of heb ik og iets anders over het hoofd gezien

oh nee, hi hi. Ik ben helemaal in de war.

Dat was heel iemand anders met een tweeeling. IK heb niet eens naar de geboortedata gekeken van de kinderen van Ruth.

Nou krijg ik al weleens de vraag of Seny een jongen of een meisje is. En vind ik dat jongens ook prima in roze kunnen. Ook wordt de naam Seny in Senegal weleens voor vrouwen gebruikt. Maar mijn Seny is toch echt een jongetje. Zijn naam komt uit Guinee en daar heten toch echt alleen jongens zo.................Dus ehhhh......zou Seny dan misschien toch in het blauw mogen........

Anne

ruth, ik heb je kindjes gespot!! Floor in de koffer en Thijmen er naast.

Overigens heel duidelijk geen tweeling, of Thijmen heeft alleen maar Pokon te eten gekregen.

Terug
Bovenaan