Overzicht Meeting Noord! 25 aug..... Assen (deel 2)

Hoi Anne,

Daarom had ik eronder gezet " klopt hier iets niet meld het dan" hihi Ik wist het niet maar dacht wel dat je zou reageren als het verkeerd was.. hhihi Komt goed en dat zou ik goewan-mats ook een maand later geboren zetten... Ik zie dat het verkeert is....

grt suuz

p.s in volgende reactie hihi

Fleur79 (Rosa met Hester 07-02-07)
- Suuz82 (Suuz met Joshua 08-02-07)
- Ruth30 (Ruth met Floor 21-02-07 en Tijmen 05-01-05)
- Dijore (Anne met Seny 07-03-07)
- Jannetje (Janneke met Berend 23-01-07)
- Wilma (Wilma met Jasmijn 27-01-07)
- _Linda_,(Linda met Annabel 25-03-07)
- Es_..., (Ester met job 03-05-07)
- Anne Fien (Susanne met Goewan-mats 03-04-07)
Dit is de nieuwe lijst.... als er iets niet klopt laat me ff weten... Of als je niet kunt komen.... Of anders....

Ok hier de nieuwe lijst!

ik moet ff na joshua ligt weer te gillen

grt

Haha, Pokon! tja, 'T is een peuter en hij eet errug slecht op het moment (peuterpubertje.....), misschien is Pokon nog niet eens zo'n slecht idee  .
groetjes van Ruth

haha, ik had wel gezien dat Goewan-Mats zijn geboortedatum er groter opstond dan die van de rest, maar pas na het lezen van jou berichtje zie ik dat het de verkeerde datum is  dat was me nog helemaal niet opgevallen

haha lol.... ja dat van groter snap ik nog steeds niet maar heb het eindelijk goed gekregen... en dat van het datum was die nacht voor het slapen ' eeeh april is toch 4?"

hihi

en   ff geupt

Het lijkt me erg gezellig, maar ik denk dat ik deze keer oversla. Ik moet die volgende week namelijk weer voor het eerst werken... jaja, wat een luxe in het onderwijs!
En omdat ik direct 5 dagen  moet werken en die zaterdag  's avonds weer een feestje heb, denk ik dat ik Job (en mijzelf) maar even rust gun...
Bovendien, Ruth was hier het eerst en zij kletst al een hele tijd met jullie; is ook niet leuk als het zusje dan direct meekomt, haha!
Volgende keer ben ik vast wel van de partij, hoor!

Veel plezier volgende week!!!

groetjes, Esther

Fleur79 (Rosa met Hester 07-02-07)
- Suuz82 (Suuz met Joshua 08-02-07)
- Ruth30 (Ruth met Floor 21-02-07 en Tijmen 05-01-05)
- Dijore (Anne met Seny 07-03-07)
- Jannetje (Janneke met Berend 23-01-07)
- Wilma (Wilma met Jasmijn 27-01-07)
- _Linda_,(Linda met Annabel 25-03-07)
- Anne Fien (Susanne met Goewan-mats 03-04-07)
Dit is de nieuwe lijst.... als er iets niet klopt laat me ff weten... Of als je niet kunt komen.... Of anders....

Jammer Esther maar begrijpelijk! Tot de volgende keer dan maar!

grt suuz

jammer Esther. Kom toch lekker joh! Heb je een beetje afleiding van het bijna weer moeten werken, want datvind je vast spannend. En dan kunnen je fijn ervaringen uitwisselen met de mama's die al weer aan de slag zijn?

Mijn vriend is eigenlijk wel benieuwd of er meer mannen zijn die overwegen om mee te komen. ik hoorde dat op de eerdere meeting er ook mannnen mee waren geweest en dat ze zich goed hadden vermaakt. Dus, nog maar een keer vragen hier?

Komen er nog mannen mee?

Terug
Bovenaan