Overzicht Meeting Noord! 25 aug..... Assen (deel 2)

nee ha ha, geen slaapfoto. Daar had ze het wel over, maar ze heeft een foto doorgestuurd waarop jij 1 van de 5 gezichten bent die rond een sta-tafel staat (hun feestje) en een andere foto waarop jullie voor een brandwerauto staan en Thessa een brandweerslang vastheeft?...zoiets.

@ Janneke. Pfff gelukkig niet de slaapfoto! Maar goed, zaterdag zien we elkaar in het echt.  Doei (hier thuis begint nu het spitsuur)!

Nee, hier geen charme-offensief! Heeft toch geen zin. Manlief is echt niet te porren voor dit soort dingen, helaas! Ach, dan heb ik toch liever dat hij thuisblijft dan dat hij zit te mokken. Kan hij mooi oppassen op Tijmen, een echte mannendag, haha!

Hallo, hallo! Suuz wat ben jij steeds goed aan het uppen!  

Hester is vandaag voor het eerst na onze vakantie weer naar het kinderdagverblijf geweest en ze was helemaal boven haar theewater... ze was ZO moe!!! Ze moest erg huilen terwijl ze dat anders eigenlijk nooit doet. Ik hoop dat ze zaterdag weer helemaal uitgerust en goed gemutst is...

Ik zat er over te denken om weer even een nieuw topic te openen. Deze is ook alweer zo lang. Doei

Terug
Bovenaan