Overzicht Meeting Noord! 25 aug..... Assen (deel 2)

ik kom zonder man, naja wel met een klein mannetje, maar niet met de man waar jij op doelt

hoi

Ik heb geen man behalve mijn kleine mannetje.... dus sorry...

grt suuz

Hallo, ik ben weer terug van vakantie!!! Zag in onze mailbox dat  we welkom zijn bij Hotel de Jonge. Ze willen  een rookvij gedeelte voor ons reserveren! Da's goed nieuws, toch? Zal ik ze mailen dat we vanaf een uur of 12 daar zullen zijn?

@ Jannetje... ik ben nog bezig met een charme offensief richting mijn wederhelft om hem mee te krijgen. Zijn reactie was "echt zo'n vrouwendingetje" Hou je op de hoogte!

Grtz Rosa

ik ben er om 12.00

(mischien paar minuutjes later,ligt aan de drukte onderweg)

quote: Fleur79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2007 11:45:42'));

Hallo, ik ben weer terug van vakantie!!! Zag in onze mailbox dat  we welkom zijn bij Hotel de Jonge. Ze willen  een rookvij gedeelte voor ons reserveren! Da's goed nieuws, toch? Zal ik ze mailen dat we vanaf een uur of 12 daar zullen zijn?

@ Jannetje... ik ben nog bezig met een charme offensief richting mijn wederhelft om hem mee te krijgen. Zijn reactie was "echt zo'n vrouwendingetje" Hou je op de hoogte!

Grtz Rosa

hoe was het? Goed van het hotel! Ik kan om12.30 er zijn anders wordt het 11.30....

grt suuz

Hoi Suuz, we hebben het ontzettend naar onze zin gehad in Beekbergen. We hebben lekker veel gewandeld maar vooral héél rustig aan gedaan. Ik zal het hotel even een mail sturen dat we graag vanaf een uur of 12 willen komen. Groetjes Rosa

Terug
Bovenaan