Overzicht Meeting Noord! 25 aug..... Assen (deel 2)

minder dan een week en we zien elkaar!!! hihi lijkt me erg leuk!

Ik neem wat spullen mee (voedsel die joshua niet mag vanwege koemelkallegie) en een dun dekbed (beter dan een kleed, heb hem net gewassen al was ie al schoon maar toch wel zo fris...)

de voedsel is: iemand al iets reserveren? Alles zit nog dicht!

- bambix startkoekjes
- melkpapje (zit opvolgmelk in dus alleen klaarmaken met water)
- 3 cupjes fruit met opvolgmelk
- potje fijnproefertje voor 6 maanden
- kleine pak friso opvolgmelk standaard
- proefverpakkingen opvolgmelk voor een fles
- bambix smulpapje appel-peer...
- halve (dichte) pak friso intensief hyper-allegeen (voor lichte koemelkallegie)

grt suuz

Tjonge, jij had al ingeslagen voor je kleintje zeg! Ik heb alleen nog maar een pak rijstebloem in huis, hihi. Ik hoef er trouwens niks van, Floor gebruikt dit nog niet, maar heel aardig aangeboden!
Het komt nu echt heel dichtbij zeg, vind het best een beetje spannend.
Ik had het ook al bij een ander topic gezet: als er nog iemand een lift nodig heeft vanuit mijn omgeving: laat maar weten!
groetjes van Ruth  

Hee allemaal!

Hoewel Job en ik er deze keer niet bij zijn, willen we jullie wel heel veel plezier toewensen. Ik hoor wel van Ruth hoe het was.
Enneh... als het gezellig is (vast wel), wel nog een keertje doen hoor!
Dan ben ik ook van de partij!

groetjes, Esther

up, nou ik neem het mee.... en dan zien we het wel... houdbaar is pas volgend jaar afgelopen dus. maar zonde om weg te gooien

ja best spannend. ook spannend hoe de kindjes op elkaar zullen reageren. Die van mij is nog niet zo veel gewend, ook al is hij een van de oudste.

Roza, ik weet eindelijk hoe je er uit ziet! Tessa mailde 2 foto's door.Ik kan me je eerlijk gezegd niet herinneren.

oh ja charme-offensief om vriend mee te krijgen is hier ook in gang gezet. Ik denk nml dat hij het hardstikke leuk zal vinden.

@ Janneke... welke foto's heeft Thes doorgestuurd? Sta ik er een beetje charmant op of is het weer zo'n slaapfoto?

Zijn er naast Janneke en mij nog andere dames die bezig zijn met een charme offensief om hun wederhelften mee te krijgen?

Terug
Bovenaan