ovulatie testen

thanks ,

Ik weet gelijk wat meer ,
het moet inderdaad leuk blijven , wat vrijen op commando is het niet altijd .
Maar deze dagen was het best spannend , zeker met onze testjes , we zien wel weer .
Ik ben er ook rustiger in geworden , maar dat moet je wel na 4 jaar .

Esk , hoever sta je met IVF , is het je 1ste poging ,
waar ben je in behandeling ?
Hoeveel IUI heb je gehad ?

Ik blijf dromen om op spontaan zwanger te worden , en niet opnieuw te moeten starten .
Hoop doet leven

Veel liefs vanuit Belgié
xxxxxx

Bloempke,

Succes deze maand.
Hoop dat de ovulatietesten evenveel succes geven als bij die vriendin van je.
Ik moet deze maand ook weer beginnen met ovulatietesten (omdat wij starten met IUI) dus ze liggen al klaar in de la.
Nu is het wachten op mijn ongesteldheid.
Ik verwacht het over 5dg te worden.
Al hoop ik altijd nog dat het niet nodig is die IUI en het deze maand alsnog lukt.
Ga er niet vanuit,maar ik blijf toch een beetje hoop hebben.

gr suuse

Hoi ,

Net terug van bij de dokter , , rustig alles door gesproken wat hij ons voorstelt en wat ik had verwacht wil hij nog een proberen , hij blijft ons zien als een goed koppel voor IVF .
Wat ik wel raar vond is dat hij me terug een maand aan de pil wil .
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes x

Hoi Suusje ,

Och ik weet het niet , ik wil wel maar k zie er zo tegenop ,
de stress , bloedonderzoeken , t spuiten en dan te zwijgen over de pick-up zelf .
Men vriend wilde het niet opnieuw maar nu we gisteren bij de dokter geweest zijn wil hij weer wel .
Hij zit ook in met zijn leeftijd ,
hij word 42j , al zijn vrienden zijn ondertussen papa
en t doet hem pijn dat wij blijven trappelen.

IVM de pil , het zou zijn om alles te laten rusten
om zo daarna betere eicellen te krijgen .
Ik heb het precies al meer gehoord maar ken niemand die me eral echt over verteld heeft .

Maar stiekem blijf ik hopen dat het niet meer nodig zal zijn .....

veel liefs

Hoi Bloemptje,

Ik zit nu ongeveer een week voor de punctie. Vrijdag heb ik een echo om te kijken hoe het allemaal groeit en dan zal de precieze datum wel een stuk beter in beeld komen. Ik verwacht zelf woensdag of donderdag. Ik heb sinds gisteren hoofdpijn, maar dat zal wel van de decapeptyl komen (al dan niet in combinatie met de gonal f).

Ik las dat je bij een nieuwe IVF aan de pil moest, dat doen ze volgens mij vooral omdat dan de cyclus beter te plannen is. Ik heb zelf geen pil geslikt (en dat vond ik wel fijn). Ik ben gewoon een week voor de verwachte NOD begonnen met de decapeptyl.

O ja, IUI is inseminatie. Ik heb dat ook 5 keer gehad.

Succes!

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan