ovulatie testen

Hoi

Hoeveel Gonal f moet jij spuiten ,
ik de 1ste keer 100 eenheden , de 2de 150
toen had ik meer eitjes .
Ik ben reuze benieuwd wanneer je pick-up gaat zijn

Hopelijk niet maar ik zou ongesteld worden rond de 12de september en dan is het een maand aan de pil he .
Ik ben er dus nog lang niet.

Ji niet te nerveus ?
Krijg je het geregeld op je werk , want plannen is niet altijd simpel he .

xje

Hoi Bloemptje,
Ik spoot eerst 150 eenheden en nu 225 eenheden (dosis is omhoog gegaan). Op mijn werk zijn ze heel begrijpend en ik probeer mijn afspraken (voor zover dat kan) altijd aan het einde van de dag te plannen zodat ik zo min mogelijk tijd weg ben. Dat gaat tot nog toe best goed.
Succes met wachten, ook al verwacht je niet echt iets, het is toch spannend iedere keer weer.
Esk

hallo bloempke,

met mij gaat het goed.
We zitten eindelijk in de cyclus dat de iui gaat starten.
Afgelopen maandag eerste echo gehad.Zag er allemaal goed uit.Geen cystes of verklevingen en waren al aardig wat follikels aan het groeien.
Nu aankomende maandag (cyclusdag10) 2de echo.En dan ook starten met ovulatietesten en wachten op de dubbele streep.Dan een dag later de IUI.
Heb gelukkig op werk kunnen regelen dat ik op dag zelf van IUI vrij mag nemen (oftewel ziek melden) mocht ik moeten werken dan.
Wel fijn gevoel hoor.Want vind het allemaal al belastend genoeg.Moet nu ook veel heen/weer rijden wat ik op zich niet erg vind,maar op dag zelf is het dan wel vrij om verder vrij te zijn.Is toch wel spannend op de dag zelf.

Met jou ook alles goed?

xsuusje

hallo bloempke,

met mij gaat het goed.
We zitten eindelijk in de cyclus dat de iui gaat starten.
Afgelopen maandag eerste echo gehad.Zag er allemaal goed uit.Geen cystes of verklevingen en waren al aardig wat follikels aan het groeien.
Nu aankomende maandag (cyclusdag10) 2de echo.En dan ook starten met ovulatietesten en wachten op de dubbele streep.Dan een dag later de IUI.
Heb gelukkig op werk kunnen regelen dat ik op dag zelf van IUI vrij mag nemen (oftewel ziek melden) mocht ik moeten werken dan.
Wel fijn gevoel hoor.Want vind het allemaal al belastend genoeg.Moet nu ook veel heen/weer rijden wat ik op zich niet erg vind,maar op dag zelf is het dan wel vrij om verder vrij te zijn.Is toch wel spannend op de dag zelf.

Met jou ook alles goed?

xsuusje

Hoi,

Ik denk dat ik ongesteld ga worden ,
ik had net wat vuil verlies niet echt bloed maar ja zo start het altijd he .
Ik heb al heel de avond hoofdpijn en k voel me echt ....
Dan moet ik snel een beslissing nemen start ik of start ik niet ?

Wat ik nu weer helemaal niet meer weet start je bij een nieuw begin van een pil op de 1ste dag van de regels ???

x

getsie balen zeg.Weet je al wat je nu gaat doen.

Geen idee van de pil.
Volgens mij is het wel wat jij zegt beginnen op 1ste dag ongesteldheid,maar ben al ruim 2,5 jaar van de pil af dus zou als ik jou was gewoon even googlen op internet.

xsuusje

Hoi ,

Ik ben ondertussen ongesteld , en gisteren gestart met de pil .
Pfff wel wat schrik , en onzeker maar we zien wel .
Morgen bel ik de dokter zoals afgesproken
en moet ik bij hem langs tegen het einde van deze cyclus .

En jij morgen je pick-up ????

x

Terug
Bovenaan