Ik gebruik al een aantal ronden de testen van action, doordat ik soms de streepjes lastig vond af te lezen, ben ik er op twijfel momenten een CB bij gaan gebruiken en dit werkt in mn ogen prima. Dus test eerst met de action, soms zie je dan al dat het niet is, maar bij een wat donkerder 2de streepje voor de zekerheid met zelfde urine ook een CB en dan gaf hij ook een smiley aan, zo kan ik dus goed mn piek vinden. Ik test overigens wel gewoon met ochtend urine... geen valse uitslag ofzo
Ik heb alleen wel gelezen dat de lh piek pas in de vroege ochtend start en dan pas vanaf smiddags zichtbaar is... daarom twijfel ik nu wel heel erg of ik als ik mn piek in de ochtend test deze eigenlijk al de vorige dag begonnen is.... dan zou die eigenlijk al ruim 12 uur eerder begonnen zijn?? dat zou wel mijn krampjes (die ik link met mn eisprong) in de avond van dr positieve test verklaren...
Mocht het deze ronde niet raak zijn, ga ik volgende ronde rond mijn eisprong even 2 x per dag testen... dan kijken of mijn vermelden klopt.
Iemand ervaring met 2 keer per dag testen? Dus bijv ochtend negatief en avond dan wel positief?