Ovulatietesten tips en tricks

Ik gebruik de dipsticks pro van sensitest. Had die op marktplaats gekocht en toen bij dat merk gebleven. Aangezien ik een hele onregelmatige cyclus van heb kan ik eigenlijks niet zonder de testen. Heb nu 2 rondes getest. De eerste keer piek pas gevonden op dag 40. Maar wel echt heel duidelijk. Ik test 1x per dag. Vorige cyclus op dag 26 gevonden en heb toen 2x per dag gedaan maar beetje zinloos want ik vind hem wel Als ik 1x per dag test. Test tussen 18.00 en 19.00 En drink vanaf 15.30 niet meer.  Maar als ik vrij ben test ik om 12.00. Is altijd wat verschillend. Vind mijn piek toch wel. 
Alleen als je je piek niet hebt gevonden moet je 2x per dag testen. Anders zonde van je geld 
 
Kkkk, dankje. Ik ga dan ook 1x per dag proberen om te zien of ik mijn piek kan vinden. Heb nu wat liggen van de action. En een hele berg dipsticks via Ali gekocht, die waren echt goedkoop maar dat leveren duurt zo lang. Maar hoop natuurlijk dat tegen de tijd dat die aankomen het al niet meer nodig is. Ik hoop mijn piek te vinden. Vind het lijntje nu wel heeeel licht. Zal over een tijdje een foto plaatsen van hoe het er uit ziet. Hoop dat het donkerder gaat worden. Zien jullie het echt per dag oplopen of is het ineens knal?
 
Hoihoi!
Ik gebruik 2-BeSure testen.. en ik ben nu m'n derde dag van de testen.. is ineens een stuk donkerder.. hoop dat m'n eisprong er bijna is:) even flink klussen dan maar! Haha 
Gr Lisette
 
Oh Lisette, dat ziet er wel goed uit. Bij mij zijn ze echt nog heeel licht.. haha, succes. Ga je nog door testen om te zien of het nog oploopt? Fijn dat je je piek hebt gevonden. Ik hoop dat ik mijne ook vindt ?
 
Heey suzan,
Ja ik heb vanavond nog een keer getest maar was weer lichter.. miss was m'n urine toch minder sterk.. ook omdat ik uiteten was.. drink je toch wat meer dan normaal miss?? Ik ga gwn morgenmiddag zelfde tijd weer testen en ff kijken hoe hij er dan uit ziet.. als hij dan weer lichter is ga ik toch twijfelen of dat m'n piek wel geweest is dan.. vind m ook weer niet een knaller.. maar goed.. we klussen gewoon om de dag, dat blijven we voor de zekerheid de hele cyclus doen.. haha
Gr Lisette
 
Heel gek, maar ik ben nu soort van bang dat ik mijn eisprong niet ga vinden. Misschien ook omdat het lijntje nu nog super licht is. Maar heb gewoon de angst dat straks geen een dag een knalstreep te vinden is. Volgens de app zou mijn ovulatie as. woensdag zijn. Maar kijkende naar vorige maand moet die nu zondag zijn. Maar nog geen streepje te bekennen. Je kan hem amper nog zien zo licht is die. Pfff.. ook dit is spannend ??
 
Hoi Suzen,
Jaaa het is ook spannend! Hoe gaaf is het om je eisprong echt te vinden.. is gwn iets wat je wilt weten ook! Haha hier was m'n streep van gister ietsje lichter dan die donksterste.. dus ik weet t eigenlijk allemAla niet meer .. zal straks bij m'n test van vandaag erbij een foto plaatsen.. van de vooruitgang .. ik weet niet zo goed wAt ik ervan moet denken iig... 
Doe jij t op een vast tijdstip?
Gr Lisette
 
Terug
Bovenaan