Ovulatietesten tips en tricks

Donderdag had ik al gevraagd of ik een positieve ovulatietest te pakken had. Maar als ik er nu op terug kijk denk ik dat ik vrijdag een positieve test had? En dat dit van gisteren alweer afnemend is?
ik ben een broekie zoals jullie merken ;)
 
https://www.mupload.nl/img/rj99e2ges0s.jpeg
 
Famke, die van 6-12 is het donkerste. Je hebt 5-12 en 6-12 een positieve ovulatie test gehad.
Lissrose, die is niet positief inderdaad. Test streep is niet zo donker als de controle streep.
 
Hoi dames! Wie kan me helpen? Ik ben in augustus gestopt met de pil. Daarna vrij snel weer mijn cyclus van 30 dagen te pakken. Rond 14e dag mijn eisprong de afgelopen keren.
laatste menstruatie had ik 1 dag rood bloed daarna 5 dagen bruin. Dit zag ik gewoon als menstruatie natuurlijk. 
nu ben ik dag 11 weer gaan testen voor de eisprong maar negatief, en vanaf dag 16 liep hij op, 17 knaller en die heb ik nu dus nog steeds. Zit nu op dag 22 en hij neemt niet af. 


ik heb dus geen flauw idee wanneer de eisprong is geweest en dit maakt me wel onzeker want normaal was het altijd rond 13/14e dag. Ik zou 23e ongesteld moeten worden maar daar twijfel ik nu aan.. 
 
 
 
Nu ik hem beter bekijk lijkt de 3de donkerder? Ik heb geen idee ik had altijd gelijk na de eisprong weer een veel lichtere streep op de test..
 
De 3e is inderdaad het donkerste. Was je laatste menstruatie wel een normale menstruatie zoals de andere keren? Was het geen innestelingsbloeding? Heb je getest toen?
Als je toen niet getest hebt, kan je voor alle zekerheid eens een zwangerschapstest doen natuurlijk. De dipsticks van Sensitest bijvoorbeeld of Kruidvat 2v5. Die zijn fijn gevoelig.. Je ovulatietesten blijven wel erg donker inderdaad.
Ovulatietesten kunnen ook reageren op HcG dus even een testje kan geen kwaad. ?
 
Terug
Bovenaan