Ovulatietesten wel of niet positief?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik zit al een tijdje op dit forum en zit nu toch echt met een brandende vraag! </p><p>Sinds deze cyclus met ovulatietesten begonnen maar ik snap er helemaal niks van. In de bijsluiter staat dat het teststreepje net zo donker of donkerder moet worden als het controle streepje alleen gebeurd dat bij mij niet. </p><p>Ik wou graag een foto uploaden maar krijg het helaas niet voor elkaar. (Ga er nog even mee bezig)</p><p>De ovulatietesten lopen iets op met de teststreep en zakt dan weer af alleen is de teststreep niet erg donker geweest. </p><p>Heb ik dan al wel of niet mijn eisprong gehad? </p><p>HELP! wie weet dit? </p><p> </p>
 
Ik heb twee keer getest met ovulatie testen en allebei de keren zwanger geraakt ... ik had eerst die van sensitest daarna testen van zwanger en kids ( die waren goedkoper ) sensitest zie je je streepje oplopen naar donkerder en bij die ander heb je een positieve test als die binnen 40 sec komt als het langer duurd is het negatief ...bij mij kleurde de testen echt heel donker ... succes 
 
Bedankt voor jullie reacties! 
  Isaaaabel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem! 
 Rosybo Momenteel gebruik ik de testen van de Action. Hoor er verschillende verhalen over. Super dat je beide keren zwanger ben geraakt! 
Ik hoop dat het voor ons ook raak zal zijn! We zullen zien spannend!! Afwachten maar! 
 
Hoi!
Zelf geen ervaring mee maar je hoort wel vaak dat mensen de eisprong zo te vaak missen omdat de streepjes zo onduidelijk zijn.
Tip: de ovulatietesten van clearblue met smiley indicator(roze variant). Ze zijn prijzig maar geen een ander test geeft zo duidelijk aan wanneer de ovulatie plaatsvindt. Ze zijn ergens heus ooit in de aanbieding, je kunt op verschillende websites kijken. Ik had ze zelf toen van drogisterij.net . 
Ik heb toen met die testen ongeveer 2 maanden gedaan dus valt ook hartstikke mee. In ronde 2 was ik al gelijk zwanger en nu inmiddels 20+6 ?.
 
Ik gebruikte sensitesten.
Je zag idd het streepje donker worden, en de dag na eisprong was ie weer licht en dan stopte ik met testen.
Nee was dus niet persee even donker als de teststreep maar het lijntje was wel duilijk oplopend en donkerder dan de dagen ervoor!
Voor mij werkte het dus wel want inmiddels 12 weken zwanger?
 
Bedankt voor julloe tips! 
Volgende ronde (als die komt hoop het natuurlijk niet) dan zal ik de testen van clearblue kopen met smiley dan is hij hopelijk niet te missen! 
 
Allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Geniet er lekker van! 
 
 
 
Ik zit dus met hetzelfde dilemma. Ik gebruik voor het eerst de sensitesten.  En mijn streepje is lang niet zo donker als de controle streep. 
Ik zou niet weten hoe ik een afbeelding moet uploaden, maar als ik het met die andere streepjes vergelijk is er één streepje wat er boven uit steekt. En dan hou ik het erop dat ik toen mijn eisprong heb gehad.
 
 
 
Terug
Bovenaan