Ovulatietesten wel of niet positief?

Ja zeker! Want die linker was op dag 9 van mijn cyclus van 29 dagen. Ik vond dit erg vroeg maar hij is positief en liep netjes af. Dus eisprong op dag 10 of 11. Maar zie maar eens mijn temp kaartje hieronder....
Geen stijging of nou ja.. nauwelijks een stijging na dag 10 en vandaag ineens die dip? De ovu test van gister was duidelijk maar niet even donker als de controle streep. Daarom twijfel ik nu of dag 10 of 11 idd mijn eisprong was...if vandaag? Omdat je temp daalt bij eisprong. Daarna moet hij gaan stijgen. 
Wat betreft de kansen...druk zat geweest om zowel deze eisprong of toch die van dag 10 te benutten, dus daar ligt het niet aan haha. 
Maar was mooi geweest als temp het aangaf. 
 
Oh...zag de link niet staan...dit is de link die he kunt gebruiken om foto's te uploaden. Dan selecteer je een url (bovenste) En ga je terug naar het forum en klik je op het pictogram en plak daar de link. Je ziet de foto pas als je dan op verzenden klikt om he bericht het forum op te gooien. 
https://www.mupload.nl/
 

 
Als het goed is is het gelukt... dit is de foto van mijn ovulatietesten...
Duidelijker worden ze niet bij mij dus ik denk echt dat ik daar mijn eisprong heb gehad wat denken jullie? 
 
 
Van deze reeks dan de 2de. Maar best dun als je dat vergelijkt met anderen. Dit wil niets zeggen want elk lichaam is anders, maar de testen het zelfde dus logischer dat het niet bij iedereen gelijk is. Ik heb elke dag een donkere lijn dus miss heb ik wel altijd net wat hoger LH in mijn urine? Ook niet handig. 
Heb je de dagen benut? En als je niet zeker bent, gewoon komende tijd om de dag of 2 sex. 
Wanneer is je nod?
 
Ja inderdaad..
Ja heb de dagen zeker benut haha.
Mijn NOD is 11 september!  
Dus ik ben ben heel erg benieuwd. Ik heb nog wel een betere foto maar de lijnen worden bij mij op de een of andere manier gewoon niet dik! Op de foto lijkt het iets onduidelijker dan in het echt. 
 
 
Terug
Bovenaan