Ovulatietesten wel of niet positief?

Hoi rosie, ik gebruik die testen ook. Het is inderdaad de bedoeling twee dagen een :) te zien, deze testen identificeren je twee meest vruchtbare dagen. Ze werken dus prima bij jou!
 
Dank je wel Ananasss! Weet jij toevallig ook of je twee dagen een smiley móet hebben of komt het ook voor dat je maar één keer een smiley krijgt? Misschien een stomme vraag hoor, maar ik heb al andere ovultatietesten geprobeerd en dat is altijd zo gissen dus ik wil nu eens precies weten hoe het zit ;)
 
Ik heb soms 1 dag, soms 2 dagen een smiley. Ik denk dat dat eraan ligt welk tijdstip je test en welk tijdstip je eisprong is. Ik test in de ochtend, maar stel dat ik ook in de avond zou testen zou ik misschien stijd wel 2 dagen een :) zien
 
Hey! Hier ook maar even melden, na wat eisprong achtige symptomen toch maar getest en ja hoor. Stuk positiever dan de test van dag 9! Dacht dat dat mijn eisprong was, maar nee. Hij is knal paars en donkerder dan teststreepje :)  op de foto helaas niet te zien, daar beetje vaag. Dus toch zoals ik altijd heb. Nu dag 16. Vanmiddag meteen benut, denk morgen ochtend of avond Nog? 
 
Terug
Bovenaan