Ovulatietesten wel of niet positief?

We gaan het zien! Ik pas 19 september! Pfff
Mocht je naar de volgende ronde moeten, ben zelf erg tevreden over de LH dipsticks van sensitest, zijn ook extra gevoelig. Miss beter in jouw geval? 
 
 
Citrus wachten duurt dan lang hè! Denk je dat je al een gokje gaat wagen voor je NOD of ga en kan je netjes wachten? 
Bedankt voor de tip! Inderdaad zou dat voor mij dan misschien wel beter zijn. Vind die dingen toch altijd wat onduidelijk. Bij iedereen weer anders he! Ook omdat natuurlijk niet bij iedereen dat streepje zo donker wordt! 
Hoeveelste ronde is dit? En wordt het dan je 1e kindje? 
Spannenddd!
 
Maar...we gaan er niet vanuit dat je ze nog nodig gaat hebben haha. 
Dit is onze 4de ronde en daarvoor best vroeg getest steeds, ook omdat ik bij mijn eerdere zwangerschappen dat ook deed en positief was. Ik wil nu de 17de testen. Dan wordt mijn oudste 12! 
Mijn andere zoon is 6 :)
Dus de 3de! Enne...ja nog steeds enorm ongeduldig en juist extra zenuwachtig omdat ik bij de eerste 2 in de 1ste en 2de maand al zwanger Was! Dus nu komt er beetje onbegrip bij kijken dan...waarom nu niet en dat soort dingen. Stom want had miss goed geluk en was 21 en 27 dus dat helpt ook. 
Pfff het is allemaal wat he haha. En jij? 
 
@Citrus hahha het is idd allemaal wat! 
Leuk dat je al 2 kindjes hebt! 
Ik was van mijn zoontje ook gelijk de 1e x zwanger wat we absoluut niet verwacht hadden! Mijn zoontje is nu 3,5 maand. Echt nog wel heel klein. 
Ivm gezondheidsredenen van mij hebben ze uit het ziekenhuis geadviseerd dat als ik nog graag een 2e kindje wil dat ik daar niet te lang mee moest wachten omdat het anders te laat zou zijn. 
Ik heb 2 hele grote vleesbomen in mijn baarmoeder waar ik ontzettend veel last van heb en die nog steeds groeien. Ze kunnen niet weggehaald worden omdat ze verkleefd zitten in mijn baarmoederwand. Nu is dan mijn enigste optie nog om mijn baarmoeder eruit te laten halen. Vandaar dat we nu voor nog een kindje gaan omdat er ook gewoon een soort van laatste kans is. 
Ik ben zelf 24 jaar dus nog wel erg jong om deze keuze te moeten maken. Als ik dit allemaal niet had gehad dan had ik ook nog even gewacht met een 2e. Maarja dat is helaas niet aan de orde en we moeten het doen met wat we hebben. 
Hebben zelf wel een soort van termijn in ons hoofd. Is het dan nog niet gelukt dan leggen we er ons bij neer dat we al 1 mooi cadeautje hebben mogen krijgen! Hij was ons mooiste cadeau omdat ze dachten dat het bij mij erg lastig zou worden om zwanger te worden of zelfs helemaal niet! 
 
Pfff heel verhaal maar zo zit het bij mij ongeveer! 
Spannend! Ik zal voor je duimen voor de 17e! Hoop voor je op goed nieuws! Snap heel goed dat je onzeker bent daarover. Kan er heel goed over meepraten als het om onzekerheid gaat! 
Duimen! 
 
Hi dames,
Ik hoop dat ik deze vraag in het juiste topic stel, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de digitale ovulatietest van clearblue. Hebben jullie deze weleens gebruikt? En weten jullie of je bij deze testen ook twee dagen achter elkaar een smiley (LH-piek) kan hebben?
Thx alvast! 
 
Rosiee
Ik zelf heb er geen ervaring mee dus kan het je helaas niet vertellen! Zoals ik gelezen heb is dat volgensmij wel mogelijk maar hou je er niet aan vast wat ik zeg.... 
Misschien dat iemand anders hier er meer verstand van heeft? 

Zelf ben ik alleen bekend met de testen van de action! 
 
Terug
Bovenaan