ovulatietesten

Hoi Dre,

Uhmmm, ik ben niet zwanger hoor...
Had een positieve OVU-test.

Hopelijk is het bij jullie wel zo ver!!!

Groeten

Hoi Sab en Ris en andere meiden,

Ik bedoelde Ris   daarmee Sab..sorry voor het misverstand... Maar positieve ovutest is ook goed nieuws!!!

Hier waren gisteren de tranen....na een heerlijke middag in het zwembad kwam ik thuis en ja hoor daar waren de rode duivels.... Voelde in het zwembad al dat het er aan zat te komen. Zo balen ...!!!!!! Zat op dag 29?? snap er nu niets meer van maar goed, we gaan maar weer moed verzamelen en de ovutesten van vorige maand liggen er nog dus de 3 die over zijn gaan we maar gebruiken...

Liefs

@ Dre,

Jeetje, balen zeg... Ja, het enige wat je kunt, is er met frisse moed weer tegenaan gaan!!! Maar daar kun je op zo'n moment gewoon even niet aan denken...

Hopelijk  blijven de 'red-devils' aankomende maand wel uit bij je!!

Groeten
Sab

@ Dre,

Hé, ( ondanks de 'red-devils' ) Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!

Je bent toch vandaag jarig, of heb ik het verkeerd...?

Groeten!

Hallo,

Ik heb even een vraagje aan jullie, hopelijk vinden jullie mij niet brutaal dat ik hier ineens schrijf??

Op welke dag kun je het beste beginnen met de ovulatietesten? Ik wil ze vandaag eigenlijk kopen. Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus die meestal rond de 31 à 34 dagen duurt. Ben ik nog wel op tijd als ik ze vandaag bestel? Of kan ik beter tot de volgende ronde wachten?

X hopje

Wat is het stil hier... stonden al op 2e pagina...
Weer even 'up'

Ach, dre, wat balen, je had er nog zo`n goed gevoel over.
Maar wel fijn dat je nu de ovuluatietesten gebuikt, nu heb je echt meer kans om sneller zwanger te worden.

Wanneer je moet beginnen hang af van je cyclus. In de bijsluiter van de testen staat een lijst waarin je hunt zien wanneer je moet beginnen. Maar als je op dag 10 zit ben je nog op tijd hoor.

hoi meiden,
ik zat zelf ook met een vraagje,ik heb sinds 3 jaar een mooie dochter die alleen wel 2 en een half jaar op zich heb laten wachten. maar goed nu willen wij voor ons 2e kindje gaan en wil ik graag de ovulatie testen gaan gebruiken aangezien de 1e heel erg lang heeft geduurd en hoop dat die testen misschien een beetje een hulp kunnen zijn.
ik heb nu 30 nov. mijn laatste pil genomen en werd het op 4 dec. daarna 24 dec en daarna 18 jan. ik ben het altijd al heel onregelmatig geweest. dus hoe weet ik nu vanaf en tot wanneer ik die testen kan doen??? of moet ik gewoon elke dag testen?? en welke testen zijn het fijnst?? en kan ik er nu nog aan beginnen??? zit nu natuurlijk op dag 11 toch??
ik hoop iets te horen.
liefs miranda
ps: alle meiden veel succes met testen en klussen!!!!

Terug
Bovenaan