ovulatietesten

Hooi...

Ris hoe is het met je, begin je al kwaaltjes te krijgen of is het nog rustig.. Hopelijk het laatste...

Sab hoe is het met jou??? Nog bedankt voor je felicitaties, was idd op dinsdag jarig...ben zo enorm verwend!!!!

Sorry dat ik de hele week niet "online" ben geweest want had geen pc bij de hand, mijn man had hem mee naar zijn werk...tja balen.. Maar de rode duivels zijn nu weer over en nu dus eerdaags weer aan de "bak"....hihih

Wel hoop ik dat er binnenkort iets positiefs gaat gebeuren want we zijn nu onderhand bijna 11 maanden bezig...k weet we hebben een gezonde zoon, maar ons gezin voelt nog niet compleet en we wilden ze graag lekker dicht bij elkaar.... Maar goed ze komen (gelukkig maar) niet op bestelling....

Een heel goed weekend!!!!! En tot snel..

Liefs Dre

He meiden, ik breek even in... Woe is mn NOD, maar als het (weer) niet gelukt is wil ik aan de ovu testen. Welke raden jullie aan? En waar kun je ze een beetje voordelig op de kop tikken?

Dank!
Fren

Hallo,

Hier nog in de wachtdagen... Maar denk niet dat het positief is.
Had ovu-testen van Kruidvat, lees nu hier dat dat de slechtse zijn die er te koop zijn...???
Waarom zijn die dingen dan nog in de handel...????
Achja, we zien het allemaal wel.

Hallo,

na 3 maanden proberen willen we deze maand starten met de ovulatietesten van CB. We hopen op goed resultaat natuurlijk. Lees dat je met deze testen wel een grotere kans hebt op een zwangerschap, al lijkt mijn cyclus wel regelmatig (28 dagen), maar nu zien we wel of we wel de afgelopen maanden goed gerekend hebben.
Op 23 februari hopen we op een positief  beeld van de zwangerschapstest...
Allemaal veel succes en degene die zwanger zijn: van harte gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan