Paar vragen aan alle mama's hier...

Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.

-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

Hartelijk Dank!

Groetjes nieuwsgierige mama


Dit zijn mijn antwoorden:
-Ik ben 22 jaar.
-Ik heb 1 zoontje
-Ik werk 18 uur in een parfumerie in het centrum.
-Ik wil over niet al te lange tijd (voor hij naar de basisschool gaat) verhuizen naar koophuis in een dorp. Wanneer we dat geregeld hebben wil ik heel graag nog een kindje!
-We wonen in Tilburg, 3 kamer appartement op 1e verdieping met dakterras, ligbad in badkamer en apparte keuken.
-Mijn zoontje heet Pip
-Ik Ben 1,5 jaar getrouwd met man (zelfde leeftijd als ik)
 
hoi mamalina,



- ik ben 23 jaar

- heb 1 dochter van 9.5 maand

- werk niet meer, maar pas wel twee dagen in de week op een neefje en nichtje

- ook wij willen over een jaar of twee verhuizen naar een koopwoning, mijn man    

  hoopt dan klaar te zijn met zijn studie

- wij wonen op de Hoge Enk (gem Doornspijk) ligt op de veluwe, vlak bij nunspeet

  ons huis is niet zo groot, kleine woonkamer, ruime keuken, hal met wc, douche

  beneden,   overloop en twee niet al te grote slaapkamers boven. De ruimte om

  het huis is wel behoorlijk (soms iets te)

- Onze dochter heet Daniëlle

- ben bijna 2 jaar getrouwd met Gert (23)



Groetjes Alinda


 
quote: mamaLina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2005 13:52:42'));

Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.

-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

Hartelijk Dank!

Groetjes nieuwsgierige mama


Dit zijn mijn antwoorden:
-Ik ben 22 jaar.
-Ik heb 1 zoontje
-Ik werk 18 uur in een parfumerie in het centrum.
-Ik wil over niet al te lange tijd (voor hij naar de basisschool gaat) verhuizen naar koophuis in een dorp. Wanneer we dat geregeld hebben wil ik heel graag nog een kindje!
-We wonen in Tilburg, 3 kamer appartement op 1e verdieping met dakterras, ligbad in badkamer en apparte keuken.
-Mijn zoontje heet Pip
-Ik Ben 1,5 jaar getrouwd met man (zelfde leeftijd als ik)






Hoi ik zal de vragen ook even beantwoorden
*Ik ben 25 jaar
*Ik heb 1 zoontje daan (16-12-2004)
*Ik werk 10 per week als schoonmaakster
*Ik zou misschien wel een andere baan willen hebben, maar met mijn huidige   baan    werk ik in de avond uren en dan is mijn man bij huis en dat vind ik ook wel ideaal
*Wij wonen in Hardenberg in een ddorsnee tussenwoning
*Mijn zoontje heet dus Daan
* Ik ben in Mei 2004 vier getrouwd met Sebastiaan 26 jaar    en we hebben een hond 2 katten en een schildpad

Groetjes saskia  
 
Hi,

Ik ben Nynke, ben 34 jaar, ik heb drie kinderen: Irene (zes), Anne (drie) en Renée (vier maanden). Ben nu zeven jaar getrouwd met Peter (40) en wij hebben mijn ouderlijk huis bijna zeven jaar terug gekocht. Dit is een tussenwoning die wel vrij ruim is. Beneden een L-vormige woonkamer, redelijke keuken, wc, klompenhok, op eerste etage ruime overloop, vier slaapkamers en badkamer, op tweede etage grote ouderslaapkamer gerealiseerd met inloopkast. Een voortuin en een achtertuin (redelijk formaat). We wonen in  IJmuiden in Noord Holland.
Ik ben huisvrouw en moeder (weloverwogen voor gekozen, voorheen was ik directiesecretaresse). Naast het huishouden en de kids doe ik vrijwilligerswerk voor oa de IJmuider Reddingsbrigade (ik regel alles omtrend opleiding EHBO) en ik zit in de ouderraad van mijn dochters school, voor deze ouderraad beheer ik het secretariaat. Verder heb ik twee dagen in de week ons buurjongetje voor tussen en naschoolse opvang, als zijn broertje vier is, komt hij ook.
Ben wel tevreden over ons leven, we hadden graag vier kinderen gewild maar vanwege financieel oogpunt besloten het toch maar bij drie te laten.... geen definitieve ingrepen want als we de staatsloterij winnen, komt er misschien nog wel een kindje bij....
We hadden twee katten en twee honden, maar door natuurlijk verloop hebben nu nog maar één bouvier, deze heet Beethoven. Hij was van kennissen van ons, maar vanwege een scheiding is hij bij ons komen wonen. We hebben hem compleet opnieuw afgericht en hij luistert nu fantastisch....
Ja, wat kan ik nog meer vertellen..... Onze drie dochters zijn alledrie allergisch, ze hebben alledrie borstvoeding gehad, alleen onze tweede dochter heeft vanaf drie maanden Nutramigen gekregen omdat BV ermee stopte.... Ze zijn/waren zo allergisch dat zelfs spoortjes in de moedermelk reacties gaven. Onze derde doet het nu goed, we zijn ook aan het inbakeren en dit heeft minimaal de helft gescheeld. (aan huilen en onrust)
Vanwege de allergieën en de sterke reactie van onze eerste op de entingen, zijn we gestopt met enten. Alleen de oudste heeft dus twee entingen gehad....

Nou voorlopig weer even voldoende denk ik....

Groetjes Nynke
 
quote: mamaLina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2005 13:52:42'));

Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.

-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

Hartelijk Dank!

Groetjes nieuwsgierige mama


Dit zijn mijn antwoorden:
-Ik ben 22 jaar.
-Ik heb 1 zoontje
-Ik werk 18 uur in een parfumerie in het centrum.
-Ik wil over niet al te lange tijd (voor hij naar de basisschool gaat) verhuizen naar koophuis in een dorp. Wanneer we dat geregeld hebben wil ik heel graag nog een kindje!
-We wonen in Tilburg, 3 kamer appartement op 1e verdieping met dakterras, ligbad in badkamer en apparte keuken.
-Mijn zoontje heet Pip
-Ik Ben 1,5 jaar getrouwd met man (zelfde leeftijd als ik)


hoi
-ik ben nicole
- ben 29
-heb 1 zoontje quinten(26-12-04)
-werk niet maar zoek me suf
-wil over 4 jaar verhuizen naar een gezins woning
-we wonen in den helder
- in een 2 kamer apartement(slaap)
-ben vorigjaar op 14 dec getrouwd
ik zou graag werken maar heb nu ww maar kan nu wel lekker thuis zijn bij mn kleine kerst engeltje,en ben er best wel blij mee het gaat al zo hard
 
Hallo
Mijn naam is Jeanette en ik ben  31 jaar.
Wij hebben 1 zoontje, Niels. Hij is geboren  op 4 oktober 2004.
Ik werk 16 uur als aktiviteitenbeg. in een instelling voor ernstig verstandelijk gehandicapten
We zijn er nog niet uit of we een tweede kindje willen. Ik  kan niet bedenken waarom wel en ook niet waarom niet .
We wonen in Brabant in een koopwoning in een 3 onder 1 kap. Beneden is het een ruime woning met open keuken en een ruime achtertuin. Boven is het klein met 3 kleine slaapkamer en een kleine badkamer met een zitbad.
Ik ken mijn man sinds december 2001 en we zijn in juni 2003 getrouwd, hij is 35 jaar.
Groetjes Jeanette





 

Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan

hallo dames

ik ben 24jr jong
ik heb 1 zaan van bijna 2jr en ben 36wk zwanger van de 2e
ik werk in een verzorgingshuis als verzorgende ig voor 18uur per week maar nu lekker zwangerschaps verlof
ik ben tevreden, tuurlijk heb ik dromen over niet werken ander huis enz maar dat zit er niet in.
ik woon in zaanstad in een eengezins hoek woning
mijn zoontje heet ethan
ben getrouwd en mijn man is 27jr

gr monique
 
quote: mamaLina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2005 13:52:42'));

Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.

-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

Hartelijk Dank!

Groetjes nieuwsgierige mama


Dit zijn mijn antwoorden:
-Ik ben 22 jaar.
-Ik heb 1 zoontje
-Ik werk 18 uur in een parfumerie in het centrum.
-Ik wil over niet al te lange tijd (voor hij naar de basisschool gaat) verhuizen naar koophuis in een dorp. Wanneer we dat geregeld hebben wil ik heel graag nog een kindje!
-We wonen in Tilburg, 3 kamer appartement op 1e verdieping met dakterras, ligbad in badkamer en apparte keuken.
-Mijn zoontje heet Pip
-Ik Ben 1,5 jaar getrouwd met man (zelfde leeftijd als ik)




HOI,

Hier mijn antwoorden,

-Ik ben 28
- Ik heb 1 zoontje(20-07-05)
-Ik werk niet ben thuisblijfmoeder
-Ben wel tevreden zou nog wel 2de kindje willen als ons dat gegeven is( hebben voor dit kindje ook 3jaar moeten knokken)
-Ik woon in dirksland(op het eiland goeree overflakkee, 50km onder rotterdam) in een ruime eensgezinswoning met 3 slaapkamers, zolder, grote tuin
-mijn zoontje heet kylian
-Ben getrouwd met john( 35jr)

Groetjes sam
 
Terug
Bovenaan