Paar vragen aan alle mama's hier...

Hoi
Ik ben 25 jaar
Heb een dochtertje van 6 maanden
Ben getrouwd met franc en franc is 31 jaar
we zijn bijna 1 jaar getrouwd maar we kennen elkaar al 8 jaar.
we wonen in een vrijstaand huis en hebben plaats voor heel veel kindertjes maar we denken voorlopog nog maar aan 2 kinderen, maar wie weet
Ik ben van beroep kraamverzorgster en mijn man is timmerman.
Ik werk ongeveer 60 uur in de maand + onrgelmatigheid en s'nachts werken.
En mijn man werkt full time.
we hebben 2 huisdieren, 2 cavia's, klein maar wel gezellig.
dat was het geloof ik wel he!
groetjes margo
 
Leuk idee zeg! Misschien kom je zo nog iemand tegen die bij je uit de buurt komt....

- Ik ben Saskia en ben 23 jaar.
- Ik heb in dochter van 1 jaar (17-02-2005)
- Ik werk als groepsleider op een sociowoning van verstandelijk gehandicapten. Ik werk 45% en dat zijn voornamelijk slaapdiensten.
- Ik zou best in een groter huis willen wonen maar dat zit er voorlopig nog niet in, verder zou ik best wel willen trouwen en uiteindelijk een 2e kindje
- Ik woon in Amsterdam Oud Zuid, en ik woon in een winkelstraat wat wel makkelijk is. Ik woon in een 3 kamer appartement met een hele grote woonkamer.
- Mijn dochter heet Lisette en is eigenlijk vernoemd naar haar oma's daar ze beide Liesbeth heten.
- Ik woon samen met mijn vriend en vader van mijn kind en we hebben ook nog eens 3 katten, volle boel dus!!
 




-Hoe oud ben je? Ik ben 27 jaar
-Hoeveel kids heb je? 1 zoontje van 8 weken
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk? Ik ga 27 uur in de week werken en ik ben politieagenten
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz) Ik ben erg tevreden over onze gezinssituatie, ooit komt er hopelijk wel een 2e kindje bij
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer? In de buurt van Eindhoven in een 2 onder 1 kap huis met inpandig garage
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)? Mijn zoontje heet Tygo
 
Ik ben Rita, ik ben 29 jaar oud en ik heb 1 zoontje van een half jaar. Hij heet Senn.
Ik ben psychologe en ik heb nu 2 dagen ouderschapsverlof, ik werk dus 3 dagen per week.
Ik ben momenteel heel tevreden met het leventje wat ik nu heb, maar ik hoop ooit nog een kindje(s) te krijgen! Ik woon in Breda, samen met mijn (aanstaande!) man, baby Senn en poes Tommie.

doeg!

 
hallo

ik ben mariella en ben 23
ik heb zelf een zoontje 26-07-05
ik ben thuisblijf mama ik doe wel de administratie van mijn man zijn bedrijf maar dat doe ik gewoon thuis als de kleine slaapt
ik zou in de toekomst wel willen verhuisen als we nog een tweede willen
ik woon in amsterdam in de jordaan in een 4 kamer woning
mijn zoontje heet kaya maikey boy we moenen hem gewoon kaya


zelf is dit mijn eerste kindje mijn man is namelijk 23 jaar ouder dan mij ( al zal je dat niet zeggen af en toe heb ik gewoon twee kinderen) en heeft al een dochter van 20 een schat van een meid wat helemaal verliefd is op haar broertje ze woon boven ond hebben de zolder ongebouw tot appartement met keuken en badkamer dus daar woont ze nu lekker met haar vriendje

ik ben 14 februarie 2005 getrouwd met mijn mannetje na dat was het wel zo een beetje

groetjes mariella
 
Terug
Bovenaan