Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.
-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....
- Ik ben 25
- Heb 1 dochter, Daniëlle, 14-3-2005
- Werk 4 dagen, 24-32 uur per week op de planning van de thuiszorg. Mijn vriend werkt momenteel ook 4 dagen, ouderschapsverlof. Dus 3 dagen naar de oma's.
- Ik wil heel graag nog een kindje. Qua werk wil ik graag een paar dagen thuis gaan werken, want ik wil niet 4 dagen per week een beroep doen op de oma's. Ook voor de continuiteit vind ik dat niet prettig. Zit er soms ook over te denken om als gastouder te gaan werken, maar wij wonen heel klein, dus er zijn nogal wat praktische bezwaren, zeker als er een tweede kindje mag komen... Op dit punt dus nog wel wat te verbeteren!
- Ik woon in een klein dorpje boven in friesland. We hebben een heel klein huisje met twee kleine slaapkamertjes (direct onder het schuine dak, dus er kan niet eens een kledingkast staan.) We hebben plannen voor een aanbouw, dan kunnen wij beneden slapen (met een kast in de slaapkamer!) en hebben we boven een extra kamertje vrij voor een broetje of zusje... We hebben wel een hele grote tuin, veel gras, dus veel ruimte om te spelen. We zijn nu bezig een stalletje te bouwen, zodat er een paar dwerggeitjes, konijnen en kippen in de tuin komen, onze eigen kleine kinderboerderij dus. We hebben ook 2 katten (die elkaar niet kunnen luchten of zien, dus gaat er 1 bij mijn zus wonen, snik) Geen idee of die de kippen gaan opeten trouwens. misschien valt het mee als de kippen groot genoeg zijn?
- Leuk onderwerp! Was zelf ook al nieuwsgierig, maar had niet verwacht dat veel mensen zich zo bekend zouden maken. Ben trouwens geboren in Hardenberg en mijn broer in Almelo, zag deze plaatsen ook al eens voorbij komen.