Paar vragen aan alle mama's hier...

quote: mamaLina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2005 13:52:42'));

-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

- 20 jaar
- 2 kinderen
- ik  ben fulltime huismoeder
- ik wil groter gaan wonen en binnen 20 jaar nog 2 of 3 kinderen erbij, ik wil gaan leren als mijn 2 kindjes allebei naar school gaan en daarna gaan werken.
- ik woon in roosendaal en ik woon in een 4 kamerflat
- Anouk ( 2jaar en 5 maanden ) Fay ( 5 maanden )
- ik ben niet getrouwd, ik woo samen met Willem ( 34 )  


 
quote: mamaLina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2005 13:52:42'));

Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.

-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

Hartelijk Dank!

Groetjes nieuwsgierige mama


Dit zijn mijn antwoorden:
-Ik ben 22 jaar.
-Ik heb 1 zoontje
-Ik werk 18 uur in een parfumerie in het centrum.
-Ik wil over niet al te lange tijd (voor hij naar de basisschool gaat) verhuizen naar koophuis in een dorp. Wanneer we dat geregeld hebben wil ik heel graag nog een kindje!
-We wonen in Tilburg, 3 kamer appartement op 1e verdieping met dakterras, ligbad in badkamer en apparte keuken.
-Mijn zoontje heet Pip
-Ik Ben 1,5 jaar getrouwd met man (zelfde leeftijd als ik)


Nou hier komen mijn "gegevens":
-Ik ben 26 jaar
-Ik heb 1 dochtertje waar ik erg trots op ben (Roos, 07-01-2005)
-Ik ben een oppasmoeder voor 1 meisje die twee dagen komt, 1 meisje die 1x in de twee wkn komt en
  een jochie die zo af en toe eens komt
-Wij wonen in een rijtjeshuis in Ede (GLD). Het is een standaard woning, genoeg ruimte
-Ik ben getrouwd met Geurt en hij is 31

Roos heeft een beetje "moeilijke" start gemaakt, want met 7wkn heeft ze 1.5week in z'huis gelegen met RS-virus en een darminfectie en heeft Kiss gehad. Maar nu gaat het helemaal super met haar en ben ik supertrots op haar.
Nou ben ook erg benieuwd naar wat andere moeders te vertellen hebben.

Liefs,
Henriette




 
Hoi

Ik ben Jannie en ben 31 jaar. Ben net in het weekend jarig geweest. Dus een eerste verjaardag als mama. Op 15 september is onze dochter Lieke geboren. Ik ben getrouwd met Anton en die is 35 jaar. We hebben een eigen paard, waar veel tijd in gaat zitten. Ik werk op een school voor speciaal onderwijs. Ik ga straks weer drie dagen werken.

Groetjes Jannie

 
Oh ja, wij wonen in Cothen vlakbij Wijk bij Duurstede en Utrecht. Wij wonen in een hoekwoning. Met luidruchtige buren, dus dat is wat minder. Ik kom oorspronkelijk uit de Betuwe. Dus wij staan nu vaak bij de pont over de lek/rijn. En willen ook die kant op gaan wonen.  

Jannie
 
Leuk idee, ben zelf ook nieuwsgierig ;)

- Ik ben Britt, ben net 35: 13 september.
- Beetje verlaat verjaardagskadootje: 15 september is ons  eerste kindje Jelte  geboren!
- Tot mijn verlof werkte ik 4 dagen per week als secretaresse bij de afdeling
  Vastgoedontwikkeling van een groot bouwbedrijf. Na mijn verlof ( 9 januari begin ik  
   weer) ga ik 3 dagen werken op basis ouderschapsverlof. Ben benieuwd hoe dat
  gaat.
- De maand september was sowieso erg druk: 1 september zijn Adri en ik getrouwd!
  We  hebben er niet veel aan gedaan, het was puur voor Jelte.  Misschien komt er  
  een  2e  kindje, maar daar zijn we nog niet over uit. We kennen elkaar nu 2,5 jaar.
- We wonen in een 4kamerappartement (met  3 balkonnetjes!)  in
  Capelle aan den IJssel,  onder de rook van  Rotterdam.
- Onze zoon heet dus Jelte!

Ik heb het idee dat ik een van de eerste Britten in Nederland ben - inmiddels is het een populaire naam, is wel wennen: iedere keer dat ik "Britt afblijven!" oid hoor, kijk ik nog steefd heel verbaasd om ;)

 
mijn naam is Nicolette,ben 29  en ik woon in Almelo.
ik heb een dochtertje van 19 maanden Noelle en ik woon samen met haar en mijn vriend Mike in een rijtjeshuis die vrij ruim is,we hebben een 2e badkamer beneden met hoekbad en boven een kleinere badkamer met douche,l-vormige woonkamer en boven 3 slaapkamers en een zolder.
Werk 2 dagen in de week bij een opticien en dan gaat Noelle naar kdv en andere dag naar schoonmoeder.Mijn eigen moeder leeft helaas niet meer.
 
Hoi

Ik ben 32 jaar
1 dochter van 20 maanden
ze heet Merel
Ik werk 25 uur per week al coordineren begeleider op een woongroep voor mensen met een verstandelijke beperking.
Merel gaat 1 1/2 dag naar het KDV en mijn vriend en ik wissellen elkaar af (hij   werkt in het onderwijs).
Wij staan op het punt te verhuisen van een beneden woning naar een eengezingswoning (hoek) met 4 slaapkamers.(enorme luxe voor ons)
We willen heel graag nog een tweede kindje
We hebben 1 hond
Wij wonen in Wageningen Gelderland
Ik ben niet getrouwd   maar woon samen, mischien gaan we ooit nog eens trouwen...........
 
Terug
Bovenaan