Paar vragen aan alle mama's hier...

Hallo allemaal

Ik ben mammajesse van het forum najaar 2004
ik las dit berichtje en vond het wel leuk om daar ook even op te reageren.

Ik ben 27 jaar
heb een zoontje van 15 maanden
ik ben bejaardenhelpende in een verzorgingshuis en werk 12 tot 15 uur per week
Ik ben redelijk te vreden met de gezinssituatie.
we willen met de tijd wel over naar een redelijke koopwoning en anders een verbeterde huurwoning.
we wonen nu in een standaard huurwoning die net na de oorlog tijd is gebouwd dus moeten er veel dingen aan verbouwd worden als we echt naar ons zin willen wonen.
we wonen in de provincie groningen
mijn zoontje heet Jesse
we hebben een lieve maar ondeugende poes genaamd vlekkie
Ik ben in juni 2003 getrouwd met Kees en die is net zo oud als mij

groetjes mammajesse
 
Ik ben 31 jaar en ik ben getrouwd met stephan februari 6 jaar. Stephan is 30 jaar.
Wij hebben samen een eensgezinswoning gekocht 6,5 jaar geleden.
Wij hebben drie zonen, Sam van bijna 5, Ruud van 3 jaar en Cas van 3,5 maand.
Ik werk  op een verpleegunit als verzorgende IG. Ik doe dit 18 uur in de week.  
Dit is goed te combineren  samen met mijn man.
 
 
-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....


Hoi,

Ik ben 32 jaar en heb een kindje, 26 april 2005 geboren. Ze heet Carlijne Madelief Louise, we noemen haar Carlijne. Ik werk 28 uur als clinical research assistent in Zeist bij een pharmaceut en ben dus 1,5 dag thuis. Ik zou wel iets minder willen werken, drie dagen bijv. maar dat laat de baan niet toe. En ik vind het te leuk om iets anders te zoeken. Mijn man is ook 1 dag thuis. Daarnaast gaat ze twee dagen naar het kinderdagverblijf en opa en oma komen een ochtend oppassen. Wij wonen in Ede. Een huis met 3 slaapkamers, woonkamer, keuken, bijkeuken, badkamer, 3 zolders, erg handig voor alle spullen die we al voor haar gekocht heeft.
Carlijne is echt een schat van een meid,   ze huilt heel weinig is bijna altijd vrolijk. Een echt lachebekje.

Groetjes Marielle
 
Hoi!

Wat leuk dit..

Mijn naam is Jacomien, ben 24, woon samen met Jasper en wij zijn sinds 1 mei 2005 de trotse  ouders van Minoes. Haar doopnamen zijn Maria Frederika Jantina, ze is vernoemd naar haar beide oma's en overgrootoma. Minoes is als door een wondertje zomaar op ons pad gekomen en ze is zonder twijfel het mooiste wat ons is overkomen!

We wonen in Baarn, in een 2- kamerappartement zonder eigen douche (die delen we op de gang met andere bewoners)..gelukkig hebben we wel een eigen keuken, wc, wastafel, een ruime woonkamer  en een  ruime  slaapkamer. Omdat een 2- kamerappartement niet héél praktisch is, zijn we hard op zoek naar een eengezinswoning in Soest. Als het mag willen we graag nog 2 kindertjes, want we genieten volop van t ouderschap (al heeft t ons ook n beetje week en onzeker gemaakt, maar dat zal vast herkenbaar zijn..hihi).

Ik werk 20 tot 24 uur per week  bij Bakker Bart hier in t dorp en het bevalt me ontzettend goed. De eerste 5 maandjes van Minoes dr leventje ben ik fulltime thuismoeder geweest en dat past mij niet. Ik moet het druk hebben om me gelukkig te voelen! Jasper is dinsdags vrij en is dan bij Minoes, woensdagmiddag past mijn schoonvader altijd op en donderdagmiddag gaat Minoes naar een gastouder, wat ik een schitterende manier van opvang vindt! We hebben het zo goed geregeld en dat zorgt ervoor dat ik met een gerust hart aan t werk kan...

Nou, dat was t wel zo'n beetje. Ga nu lekker alle reacties lezen!!

Veel liefs,
Jacomien
 
hoi hoi,

leuk om te lezen van iedereen,

ik ben saskia en mijn zoontje van 6,5 maand heet  Finn.
we wonen ook in tilburg! Op een bovenwoning met 3 slaapkamers en een dakterras.
ik werk niet,maar zou wel graag thuis op een kindje passen.
mijn man  Ivo werkt wel fulltime.en we zijn bijna1 jaar getrouwd,geen 'moetje' maar het kwam zo uit.
Ik kom zelf uit een dorp,en zou daar ook het liefst naar terug verhuizen,maar we zitten hier voorlopig zo goed en goedkoop,daar blijf ik nog even voor. Het went ook snel een stad, dat had ik niet verwacht.
En ja, we willen het zeker niet bij Finn alleen houden, maar eerst even  genieten van onze vrolijke spruit!

groetjes saskia
 
ik ben danielle, 29 jaar, sinds 06-11-2005 trotse moeder van onze zoon Niek, werk sinds deze week weer 3 dagen als praktijkassistente in een huisartsenpraktijk, Rob en ik zijn 8 jaar bij elkaar en wonen samen in onze 2 onder 1 kap in Breda.
Leuk idee!!
 
Leuk idee! Dit zijn mijn antwoorden:

- Ik ben  25 jaar  
- Ik heb 1 zoontje van 6 maanden
- Ik werk hiernaast 4 dagen per week op een octrooibureau
- Ik ben zeker tevreden met de situatie zoals het nu is. Op termijn wil ik echter nog verhuizen naar een koophuis en ook nog wel 1 of twee kindjes...
- Ik woon in Zoetermeer in een eengezinswoning
- Mijn zoontje heet Ryan
- Ik zou het leuk vinden met andere jonge moeders uit Zoetermeer e.o. in contact te komen...!

 
Hoi,

Ik ben ilona, getrouwd met bart al bijna 3 jaar
Ik ben 25 jaar
2 zoontjes
Ik werk voor 16 uur als verzorgende in een verzorgingshuis, alleen sávonds
Ons gezinnetje is helemaal compleet zo, we wilden altijd 3 kindjes maer mijn 2 zoontjes zijn allebei veel te vroeg geboren en hebben nu besloten dat we compleet zijn.
We wonen in Tilburg en hebben een huis gekocht, gewoon een rijtjeshuis, groot genoeg.
ons 1e zoontje is Milan en word bijna 3 en ons 2e zoontje is Jordy en is 9 maanden.
1e zoontje is geboren met 28 weken en 2e zoontje met 32 weken.

Groetjes ilona
 
Terug
Bovenaan