Paar vragen aan alle mama's hier...

Aller eerst ik vind dit erg leuk om te lezen waar iedereen woont en wat ie doet zo leer je elkaar ook wat kennen erg leuk is dat...
Hier dan even mijn stukkie

Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....


Ik ben Gabriela ben 25 jaar en heb een zoontje (Dilano) van 61/2 maand..
Ik woon samen met manlief Eric (29) en we zijn nu 3 en half jaar samen..We wonen in Vlissingen ik kom oorspronkelijk uit Meppel daar ben ik geboren en woon nu net 2 1/2 jaar in zeeland...We hebben net 2 maand geleden een huis gekocht en we wonen hier erg leuk we hebben 3 slaapkamers en een kleine bergzolder en een mooie grote tuin waar de kleine straks lekker kan spelen ..we wonen ook in een kindvriendelijk buurt en dat is toch ookw el heel fijn...Of er een tweede kindje komt weten we nog niet   ik zou wel heel graag willen maar manneke moet er nog een niet aan denken haha dat komt misschien nog wel..eerst lekker genieten van deze leuke tijd met dilano.
Ik werk op het moment niet ik wil weer heel graag wat gaan doen ik heb dus ook al een aantal sollicitatie gedaan en moet 21 febr op gesprek dus ik hoop dat dat wat word...
nou moeders dit was mijn verhaal..

|Groetjes gabriela
 
Ik ben Heidi en ik ben bijna 32 jaar
Ik heb drie kinderen. Zoon Sam die wordt zaterdag 5 jaar en Ruud van drie en zoon Cas van vier en een halve maand.
Ik werk partime in de zorg, 18 uur
Heb een ruime tussen woning en ik zit hier heerlijk en kindvriendelijk.
Ik heb zo een heerlijk leven. Ben gelukkig getrouwd (  25-02  6 jaar).
 
Hoi,
Ik ben 32
Heb 1 zoontje van bijna 11 maanden
Ik werk niet meer, wil parttime gaan werken zodra de kleine naar school gaat.
Ben op zich wel tevreden, maar twijfel over een 2e, en het huis moet nog verder opgeknapt
Ik woon in Amsterdam in een maissonette woning: boven 2 slaapkamers met ieder een balkon en de badcel met bad en toilet, beneden de huiskamer, toilet en aparte keuken met nog een balkonnetje.
Mijn zoontje heet Jion
 
Hoi nieuwsgierige mama,

-morgen word ik 35 jaar
-heb 2 kinderen
-ben op het moment werkeloos, al bijna een jaar, zoek werk voor 20 uur, maar kan
 op dit moment eigelijk maar voor 16 uur werken omdat ik maar een oppas heb
 voor 2 dagen/ Of ik moet ook een dagje in het weekend werken. Liefst wil ik niet
 werken en thuisblijven, maar financieel redden we het dan niet.
-ben eigelijk dus niet tevreden.....omdat ik moet gaan werken...en liefst zou ik ook
 groter willen wonen. maar daar wachten we nog even mee, op zich wonen we in     een prima huis. Verder is ons gezin nu met 2 kinderen compleet. Dus daar zijn we tevreden. Het zijn 2 vrolijke kinderen.
-woon in Maarssen, in een maisonettewoning (ruime woonkamer met open keuken, 2 slaapkamers op 1e verd, een een badkamer (helaas geen bad), een ruime zolder waar we nog 2   kamers hebben gemaakt, 1 hele kleine en een wat ruimere)
-zoon Jarno van 3 en dochter Leanne van bijna 1 (as zaterdag wordt ze 1....!!!!)
-verder ben ik 8 jaar getrouwd met Ton

groetjes Chantal
 
Hallo Lina,

Leuk initiatief om "nader kennis te maken" met de mede mama's.
Ik zal mijn antwoorden ook geven:

- Ik ben 29 jaar
- Wij hebben 1 kindje; een dochtertje
- Ik heb nu nog verlof, maar vanaf eind maart ga ik weer werken. Ik werk dan 24 uur
 (3 volle dagen), ik ben expediteur bij een groot expeditiebedrijf (in zeevracht)
- Momenteel zijn wij dolgelukkig met de gezinssituatie. We hebben een prachtig huis en veel familie die in dezelfde straat als wij wonen, lekker makkelijk met oppas.
- Wij wonen in een buitenwijk van de stad in de randstad, ons huis heeft een makkelijk onderhuis zodat de kinderwagen niet in de woonkamer hoeft te staan. Verder hebben we een groot balkon en een ruime woongelegenheid.
- Onze dochter heet Indra en is geboren op 29 december 2005 (de dag dat ze uitgerekend was!!!)
- Mijn man (Wilfred) en ik zijn in juni 2004 getrouwd.  M'n man heeft  een eigen schildersbedrijf met 6 man personeel, hier doe ik af en toe wat administratief werk.

Groetjes,
Pascalle, mams van Indra
 
Hoi,
Ik ben Marijke, 29 jaar en Belgische.
Sinds 2000 woon ik samen met Mario. In 2003 zijn we getrouwd.
Op  26 augustus 2005 moeder geworden van Kiefer.
Mario heeft al een zoon uit zijn eerste huwelijk, Brian (16 jaar).
Ik ben werkloos, wil graag iets zoeken voor 3 a 4 dagen.
Maar eerst wil ik graag terug naar België verhuizen en daar een huisje kopen met tuin.
We willen graag nog een tweede over 2 jaar maar dan moet de financiele situatie  eerst beter.  Daarna kijken we wel.
Wij wonen nu in een bovenwoning   in Venlo (limburg) met 3 slaapkamers, best ruim.
Onze zoon heet Kiefer, hij is genoemd naar de acteur Kiefer Sutherland.
Wij hebben de pech dat allebei onze ouders ver weg wonen en niet kunnen oppassen. Daarom dat we naar België gaan verhuizen, dan kunnen mijn ouders oppassen.
Groetjes
 
Hallo mama's,

Mijn naam is Debbie en ben al 3 jaar getrouwd met Menno. Wij zijn 15 maanden geleden gelukkige ouders geworden van Emma.
Wij wonen in een massionette woning in een dorpje in Zuid-Holland. Ik werk 14 uur in een nagelstudio als nagelstyliste.

Ik hoop dat ik alle nieuwsgierige vragen heb beantwoord anders hoor ik het wel.


Gr. Debbie
 
hallo
Ik ben chantal en ben 25 jaar ben bijna 4 jaar getrouwt met erwin en heb nu een zoon van 1 jaar hij heet Quinten
Ik ga werken als taxichauffeuse zodra mijn passen binnen zijn
Ik heb hobby's zoals fietsen wandelen en knutselen ook met mijn man vind ik het leuk om in en om het huis te verbeteren we hebben een koop woning in een blok van 4 die erg ruim zijn ingedeeld met een ruime tuin die we hopelijk binnen kort klaar hebben tot een bijna kindvriendelijke tuin waar mijn zoontje een grotere grasveld krijgt en de vijver wat kleiner en afgeschermt wordt. We hebben ook een mopshondje genaamt spike die lekker speeld met onze zoon.
We weten nog niet helemaal zeker of er een broertje of zusje bij komt daar moeten we nog over na denken .

Ik vind dit een leuke forum weer eens wat anders dan een discussie
groetjes chantal een trotse moeder van Quinten
 
Terug
Bovenaan