Partner niet mee naar eerste echo

Het is helaas even niet anders .
En het is vervelend.
En je kan er over door blijven gaan maar dit zijn de landelijke afspraken waar wij ons aan moeten  houden  
Doen mensen dit niet dat heb je kans dat alles  alsmaar verlengt blijft worden. Doordat de besmettingen blijven toe nemen  . 
 Dus dan is het misschien Maar 1 echo nu  waar hij niet bij kan zijn ipv 2 of 3 als wij ons gewoon aan de afspraken houden

Ik merk dat ik me echt begin te ergeren aan de instelling van TS. Ja het is heel jammer maar hallo: het is geen klein dingetje en juist door zo'n  instelling bij mensen verspreidt het virus zich zo snel. Dus nee dit kan niet. Dikke jammer. En nu weer door en binnen blijven alsjeblieft 

Het is jammer,  maar beter zo in deze tijd.
Gelukkig leven we ook in een moderne tijd.
Is het een optie om beeld te bellen? Kan hij toch nog 'live' mee kijken.

[quote quote=10307306]Ik merk dat ik me echt begin te ergeren aan de instelling van TS. Ja het is heel jammer maar hallo: het is geen klein dingetje en juist door zo’n instelling bij mensen verspreidt het virus zich zo snel. Dus nee dit kan niet. Dikke jammer. En nu weer door en binnen blijven alsjeblieft[/quote]
Dit inderdaad. Je mag het best even jammer vinden maar stop met miepen. Er zijn wel ergere dingen. Uit je slachtofferrol en snel een beetje;)

[quote quote=10307306]Ik merk dat ik me echt begin te ergeren aan de instelling van TS. Ja het is heel jammer maar hallo: het is geen klein dingetje en juist door zo’n instelling bij mensen verspreidt het virus zich zo snel. Dus nee dit kan niet. Dikke jammer. En nu weer door en binnen blijven alsjeblieft[/quote]
Sorry, maar dit vind ik een beetje kort door de bocht. Tuurlijk is het nodig (daar is de TS zich ongetwijfeld van bewust), maar daar even heel erg van balen en navraag doen op een forum waar andere mensen hetzelfde meemaken moet toch kunnen?

Ik vond mijn eerste echo eng en zenuwslopend, dus ik kon iedere steun die mijn vriend me kon geven goed gebruiken. Had ik het alleen overleefd? Natuurlijk! Maar dat neemt niet weg dat je alles tijdens deze periode het liefste samen doet. Ik vind het ook naar dat ik volgende week alleen naar de twintigwekenecho ga, en dat mag. 

Om dan maar te concluderen dat haar houding een vd redenen is dat het virus zich zo snel verspreidt en dat ze maar door moet met haar leven, vind ik niet echt aardig. We zijn allemaal 'maar' mensen die doen wat we kunnen, toch? :) 

Het is ook niet bedoeld om aardig te zijn. Ze schrijft dat ze wil dat haar partner mee mag met een mondkapje. Nee natuurlijk niet! Die dingen zijn hard nodig waar ze écht nodig zijn. En ze wil dat er voor haar even een uitzondering wordt gemaakt. Nou die houding zorgt zéker voor verspreiding. Alle mensen die denken dat zij het wel niet zullen hebben en dat het dus wel even kan want voor hen gelden de regels niet ? Ik werk zelf in de zorg en erger me mateloos aan dit soort mensen. Niet zo egoïstisch doen. Kom op. 

Het is ook niet bedoeld om aardig te zijn. Ze schrijft dat ze wil dat haar partner mee mag met een mondkapje. Nee natuurlijk niet! Die dingen zijn hard nodig waar ze écht nodig zijn. En ze wil dat er voor haar even een uitzondering wordt gemaakt. Nou die houding zorgt zéker voor verspreiding. Alle mensen die denken dat zij het wel niet zullen hebben en dat het dus wel even kan want voor hen gelden de regels niet ? Ik werk zelf in de zorg en erger me mateloos aan dit soort mensen. Niet zo egoïstisch doen. Kom op. 

Terug
Bovenaan