Partner niet mee naar eerste echo

Precies, als je werkt in de zorg dan word je hier flink boos over! Er werken mensen zich uit de naad en maken hele verdrietige dingen mee. Daarbij zijn er zoveel zieken (ook jonge mensen). En je gaat hier lopen piepen. Daarbij, geen mondkapjes misbruik! Doe normaal. 
Vorige week dacht iedereen dat ik een miskraam had. 5 dagen later mocht ik pas ALLEEN voor een echo. Dagen in de waan geweest dat ik niet meer zwanger was. Laat je wel zeggen, het was verschrikkelijk alleen. Maar alleen maar respect voor de echoscopist die in deze tijden haar werk moet blijven doen en zo empathisch was. De 20 weken echo mag ik wederom alleen. Het is wat het is. Lang leve de digitale ontwikkelingen! 

[quote quote=10307391]partner mee mag met een mondkapje. Nee natuurlijk niet! Die dingen[/quote]
Ik lees nergens dat ze wil dat er voor haar een uitzondering wordt gemaakt of dat de regels niet gelden in haar situatie, toch? En vond trouwens haar eerste vraag mbt mondkapje/handschoenen eerder onwetend dan egoïstisch, maar snap dat je die ook anders kan interpreteren.

Ik kan me niet eens indenken hoe erg het is voor mensen in de zorg dat mensen geen maatregelen nemen en wil dat ab-so-luut niet bagatelliseren (zie zelf hoezeer mijn moeder gesloopt en intens verdrietig thuiskomt uit het ziekenhuis iedere dag), maar zou zelf nogal schrikken van zo'n reactie als de jouwe. Wie weet was dat bewust zoals je hierboven zegt, en dan is dat je goed recht. Dan mag ik gelukkig ook teruggeven dat ik aardig tegen elkaar zijn in deze tijd, zeker voor onzekere zwangeren, extra belangrijk vind :) 

Ik snap niet dat je nog onwetend kan zijn als je ook maar 1 minuut het journaal hebt gekeken. Mijn eerste reactie was empathisch maar daarna bleef ze doorgaan en toen idd niet meer. Ik hoop dat ze ervan schrikt want haar opmerkingen laten mij ook schrikken. Juist in deze tijd wat minder aan jezelf denken en wat meer aan een ander zou ik zeggen...

Ik snap niet dat je nog onwetend kan zijn als je ook maar 1 minuut het journaal hebt gekeken. Mijn eerste reactie was empathisch maar daarna bleef ze doorgaan en toen idd niet meer. Ik hoop dat ze ervan schrikt want haar opmerkingen laten mij ook schrikken. Juist in deze tijd wat minder aan jezelf denken en wat meer aan een ander zou ik zeggen...

Reclame maken lijkt me niet de bedoeling op dit forum. Al je berichten bevatten links naar babywatcher! Ik heb zo’n gevoel dat die site van jou is ofzo?

Beetje heftige reactie hoor. Ik heb nooit gezegd dat er voor mij een uitzondering gemaakt moet worden? Ik vroeg alleen hoe andere er over denken of het ook jammer vinden en hoe ze er mee om gaan. Ik doe er zelf alles aan om gezond te blijven en ga maar 2x per week de deur uit voor boodschappen. Het was niet de bedoeling om boze reacties te krijgen of een voorkeursbehandeling.... Ik had het gewoon fijn gevonden als de eerste echo niet alleen zou zijn. Maar ik ben er al over heen hoor, voordat er nog meer gedoe komt. 

Dit topic was totaal niet egoïstisch bedoeld... eerder onwetend en zelfs mensen die er nog niet van op de hoogte zijn. Ik vraag absoluut niet om een speciale behandeling.. ik baal alleen dat het zo loopt

Terug
Bovenaan