Hey! Ik herken mij heel erg in je verhaal, ik hen precies hetzelfde gedaan. Uiteindelijk heb ik mijn vriend kunnen overtuigen door aan te geven dat ik het gevoel heb dat alles gewoon goed zit, er geen rede is tot zorg aangezien er in onze families ook niets afspeelt en we ver buiten de risico groep vallen qua leeftijd. Uiteindelijk omdat het mij ook misselijk maakte van alleen al de gedachte aan een abortus heeft hij gezegd dat hij achter mijn keus staat en als het mij zoveel doet het niet hoeft. Ik heb nu 2 weken terug de 20w echo gehad en alles wijst er op dat wij een gezond dochtertje verwachten.
Ik weet dat veel zeggen het is maar een bloed test en wat is er erg aan om het te onderzoeken maar iets in mij werd zo naar van het idee ervan, waar dat precies vandaan komt kan ik ook niet uitleggen. Ik hoop dat je nog goed met je vriend kunt praten.
Ik weet dat veel zeggen het is maar een bloed test en wat is er erg aan om het te onderzoeken maar iets in mij werd zo naar van het idee ervan, waar dat precies vandaan komt kan ik ook niet uitleggen. Ik hoop dat je nog goed met je vriend kunt praten.