PCOS en ziekte van Hashimoto

@doeterniettoe een traject om zwanger te worden, daar kan ik gerust op wachten tot we 1j proberen en het ni lukt. Maar vind het zo raar da ze zelfs niks wil geven om mn maandstonden op te wekken.

In elk geval. Nu is het ni meer nodig...
Heb donderdag ontdekt dak zwanger ben.
Echt geen idee hoe dat mogelijk is aangezien ik sinds mei mijn regels ni meer heb gehad. Volgende week donderdag moet ik naar de endocrinoloog. Dan zal hij wel in mijn bloed kunnen zien hoe ver ik ben. 

Ow super fijn! Gefeliciteerd!! Wel Gek idd dat dat dan zomaar kan maar wel super fijn natuurlijk.. Ik weet niet of ze dat in het bloed kunnen zien? Denk dat je een echo zult krijgen niet? 

@doeterniettoe aan de hand van je hgc in je  bloed kunnen ze het aantal weken inschatten. Ben geschat op 8a9 weken ?. Gek want weet het pas sinds een week ??. Binnen 1,5 week naar de gynaecoloog voor een echo dan zal ik het exacter weten. 

Hey allemaal, 
Er is een wonder gebeurd!! Ik ben zwanger!! Ik had er een beetje een hard hoofd in gekregen maar ik had 3 dagen na de nod een positieve test in mijn handen!! Dit is nu bijna 2 weken geleden 
Ik kan het nog steeds niet geloven, maar ben toch nog voorzichtig blij! We hebben het nog niemand verteld verder alleen mijn beste vriendin weet ervan.. Ben nog steeds super bang dat het mis kan gaan.. 
De 31e krijgen we de eerste echo.. Hopelijk een kloppend hartje ben zo benieuwd!! 
De dag ervoor moet ik bloed prikken de arts die bij de echo is geeft dan meteen de uitslag door.. 
Het kan dus toch!! Blijf moed houden ;) 

@doet er niet toe: Proficiat!! Ik ben ondertussen 10w4d zwanger. Blijft spannend! Morgen een pretecho laten nelen want ik kan echt geen 4w wachten op de 2e ontmoeting met mijn toekomstig kind ?. 

Terug
Bovenaan