PCOS en ziekte van Hashimoto

@doeterniettoe sinds dec 2018 aant proberen zwanger worden.  Nog ni super lang, maar al lang genoeg om gefrustreerd te zijn over mijn zeer onregelmatige cyclus. Heb nog maar 3x mn maandstonden gekregen op 9 maanden, dusja nog ni veel rondes gehad om zwanger te geraken en mn eisprong kank totaal ni voorspellen. 

Alsk in januari nog ni zwanger ben moest ik me aanmelden bij de fertiliteit. Khoop da da ni nodig zal zijn, maar blijf realistisch da die kans groot is. 

En? Was er iets gebeurd deze cylus? :) 

Ow Oké.. Ja wij juni 2018 dan. Ik was het na 4 maanden nog niet dus ze hebben mij geholpen met primolut. 
Er was helaas helemaal niks te zien ik reageer er deze keer niet op.. Baal er echt zo enorm van!  En ze wilde me eerst niet eens meer controleren moest ik het zelf proberen omdat ik vorige keer zo goed reageerde.. ben toch wel super blij dat ze dat wel gedaan hebben (op mijn eigen verzoek).. Anders weet ik dus echt niets. 
Maandag voor de zekerheid nog een echo en als dan weer niets te zien is gaan ze weer een menstruatie opwekken en begin ik met clomid 150 mg. Laatste poging daarna gaan we verder kijken hoe of wat dat zal dan ws spuiten worden maar voor nu dus afwachten en hopen dat het toch iets doet!!
Ze had geen antwoord op mijn vraag / opmerking dat ik het raar vond en waarom dat ik vorige keer wel goed reageerde en nu niet...? Ze hadden nu ook wel reactie verwacht.. maar goed dat kan dus blijkbaar elke cyclus ook weer anders zijn of iig bij mij ?
Ben benieuwd as maandag maar heb zelf niet het idee dat het dan veranderd is.. En aan haar reactie te zien denkt ze zelf ook niet dat het nog iets doet deze ronde.. Maar goed voor de zekerheid dus nog 1 keer kijken.. 
Baal er echt van maar 't is niet anders helaas binnenkort gaan ze mijn schildklier ook weer prikken dat is inmiddels ook alweer een maand of 4 /5 geleden.
Het is alleen maar fijn dat ze mee kunnen kijken dan hoef je voor je gevoel ook niet meer zomaar wat aan te klooien zeg maar.. Dat vind ik zelf dan wel weer prettig.. 't is natuurlijk niet fijn maar het is helaas toch zo..
We blijven hoop houden! Jullie ook allemaal veel succes! Lees het wel weer.. 

Even een update: ik heb deze keer niet gereageerd op de clomid 100 mg. Ik heb na verschillende controles weer primolut meegekregen om de menstruatie weer op te wekken en start daarna met de 4e ronde dit keer met 150 mg clomid.. Dit is het laaste dat ze kunnen doen met tabletten mocht dit niet werken gaan ze kijken of ik evt zou kunnen beginnen met spuiten. Spannend dus!! Hoop zo dat dat niet nodig is maar goed we zullen zien.. Heb er alles voor over maar voor nu dus afwachten..
Primolut vandaag laatste tablet gehad.
Hoe is het met de jullie? 

@doeterniettoe jammer dat de medicatie niet aanslaat om je menstruatie op te wekken. Hoe lang duurt deze ronde dan? Ik zit vandaag aan cyclus dag 121. ? Mag pas na 6 maanden geen menstruatie terug komen naar de endocrinoloog. Vind hem veel vriendelijker en behulpzamer dan mijne gyn. Zij wil gewoon niks doen. Van haar moetk gwn een jaar wachten en me dan aanmelden bij de fertiliteit. Mijn maandstonden wil ze niet opwekken. Best wel frustrerend!! 

Ik had wel op de primolut gereageerd maar niet op de clomid vorige keer.. ;) 
Dag 10 opnieuw controle en dan om de 3 dagen ongeveer. Hopelijk lukt het deze keer.. 
En ja klopt.. Je moet min een jaar bezig zijn voor je in dit traject komt. Als je geen vertrouwen hebt in die gynaecoloog zoek je toch een andere? Het is maar een tip maar er zijn er genoeg lijkt me... Je kunt toch altijd een second opinion aanvragen? ;)
Ik had het bijv met mijn huisarts heb daarom een overstap gemaakt naar een andere en deze vind ik wel super fijn! 
Heel veel succes!

Terug
Bovenaan