Ow Oké.. Ja wij juni 2018 dan. Ik was het na 4 maanden nog niet dus ze hebben mij geholpen met primolut.
Er was helaas helemaal niks te zien ik reageer er deze keer niet op.. Baal er echt zo enorm van! En ze wilde me eerst niet eens meer controleren moest ik het zelf proberen omdat ik vorige keer zo goed reageerde.. ben toch wel super blij dat ze dat wel gedaan hebben (op mijn eigen verzoek).. Anders weet ik dus echt niets.
Maandag voor de zekerheid nog een echo en als dan weer niets te zien is gaan ze weer een menstruatie opwekken en begin ik met clomid 150 mg. Laatste poging daarna gaan we verder kijken hoe of wat dat zal dan ws spuiten worden maar voor nu dus afwachten en hopen dat het toch iets doet!!
Ze had geen antwoord op mijn vraag / opmerking dat ik het raar vond en waarom dat ik vorige keer wel goed reageerde en nu niet...? Ze hadden nu ook wel reactie verwacht.. maar goed dat kan dus blijkbaar elke cyclus ook weer anders zijn of iig bij mij ?
Ben benieuwd as maandag maar heb zelf niet het idee dat het dan veranderd is.. En aan haar reactie te zien denkt ze zelf ook niet dat het nog iets doet deze ronde.. Maar goed voor de zekerheid dus nog 1 keer kijken..
Baal er echt van maar 't is niet anders helaas binnenkort gaan ze mijn schildklier ook weer prikken dat is inmiddels ook alweer een maand of 4 /5 geleden.
Het is alleen maar fijn dat ze mee kunnen kijken dan hoef je voor je gevoel ook niet meer zomaar wat aan te klooien zeg maar.. Dat vind ik zelf dan wel weer prettig.. 't is natuurlijk niet fijn maar het is helaas toch zo..
We blijven hoop houden! Jullie ook allemaal veel succes! Lees het wel weer..