PCOS, Letrozol

Hi All, ik lees nog wel een beetje mee. Alleen niet heel actief. Omdat in mijn 'rustmaand' een beetje afstand wilde van alles?. Maar ik lees dat veel mensen problemen hebben met reageren. Ik had dat een tijdje terug ook. Paar keer opnieuw ingelogd. Bleek ook niet de oplossing. Wat wel de oplossing was voor mij: je geschiedenis en cookies wissen. Daarna ging het vlekkeloos! 

@XBo, ik heb even in m'n schriftje gekeken. Bij het spuiten met gonal-F kreeg ik steeds op de derde dag van m'n cyclus (begin menstruatie was cd 1) een uitgangsecho. Als dat in orde was, kreeg ik groen licht voor een nieuwe ronde. Wat vreemd dat jij dat niet krijgt.... 
Ik ben aan het wachten op 18 mei. Dan krijg ik een uitgangsecho. Ik hoop dat ik blind mag beginnen ?. In de tussentijd hebben we thuis nog wat grotere klussen eindelijk af. Ik wil straks in m'n nieuwe ronde zo weinig mogelijk stress. Dus alles wat ik kan elimineren qua 'gedoe' heb ik zoveel mogelijk gedaan?. 

Fijne avond!

Bedankt voor alle beterschap wensen! ?
Zeker balen van het onderzoek, maar het is niet anders, hopelijk valt het nu precies goed met de volgende cyclus.
@BloemetjeinKnopp, wat fijn om weer wat van je te horen! Goed dat je even je rust pakt en alle stress-veroorzakers aan het elimeneren bent. Heb je tip even uitgeprobeerd, hoop dat het werkt! 
@datkomtlaterwel ik zit nu op CD23.
@Mateke wat lief van je zwager, veel plezier met het uitzoeken en het shoppen straks! 

@Channie ik testte nu positief op 11 DPO, daarvoor niet getest
@XBo ik kreeg ook geen uitgangsecho als ik ongesteld werd, en de eerste echo was dan weer op 10 DPO maar ieder ziekenhuis doet t ook wel anders denk ik, dus weet niet goed wat gebruikelijk is, kan me wel voorstellen dat het bij jou fijn was geweest als je die wel zou krijgen omdat je met 3 grote follikels zat... 
@Niess wat rot zeg, heel veel beterschap! Hopelijk zijn jullie er snel van af!
@XBo ik heb gisteren gebeld, en de eerste echo is op 27 mei, dan zou ik 7 weken en 1 dag zijn. Toen ik de vorige keer een positieve test had, planden ze de eerste echo al op 6,5 week in ofzo, dus had ergens een beetje gehoopt dat het iets eerder zou zijn haha, maargoed, t blijft toch altijd spannend, wanneer de echo ook is.
@Bloemetjeinknopp hoop dat het helpt als je wat meer rust hebt! Het begin komt weer in zicht dan :)

@Datkomtlaterwel- hmm hij zit nu al 3 dagen rond dezelfde temperatuur 36,35/36,34/36,32. Wel heel veel eggwhite afscheiding maar heb vanmorgen nogmaals clearblue gedaan en negatief. Ik stop nu met clearblue, duur grapje zo. 
Is de eisprong bij jou al bevestigd qua temperatuur?
@Bloem- aftellen tot de 27ste! 

@Bloem, heb ik jou eigenlijk wel al gefeliciteerd? Volgens mij was je vrij snel onzeker en heb ik het toen achterwege gelaten? Zo niet....GEFELICITEERD!!!! Je had bloedverlies toch? Is dat nu gestopt? 
Kom je ook naar het PCOS, Letrozol zwanger topic? Ik vond het zelf heel raar en eng om over te stappen naar de zwanger-variant. 

@Bloemetjeinknopp, ik heb gehoord over mensen die maar 2 of 3 embryo's ingevroren hadden en dat dat "normaal" zou zijn zeiden ze. Als dat zo is, dan heb je echt superveel kansen na deze ene punctie! 

Voel me nog steeds heel erg met jullie verbonden ofzo.. ik vind het lastig om niet meer hier mee te schrijven. Gek he? Hopelijk allemaal snel een positieve test!

Nou inmiddels weer contact gehad met het ZH. Ze geven aan dat ovulatietesten soms niet werken (jóh) maar dat het ook kan dat de letrozol niet aanslaat maar dat kunnen ze op dit moment niet vaststellen.
Ik moet wachten tot CD35 en als ik dan niet ongesteld ben contact opnemen. Gelukkig nog maar 10 dagen wachten dus. 

@BloemetjeInKnopp fijn weer wat van je te lezen meid, maar ook begrijpelijk dat je even afstand neemt. Helaas werkt jou hack met het verwijderen van de geschiedenis en cookies niet bij mij. In dit forum kan ik af en toe wel reageren, maar in een forum omtrent de Gonal-F weer niet.. Maar nee, ik krijg dus geen uitgangsecho. Maar heb voor mezelf besloten dat het goed is zo en ik vol positieve moed ronde 2 in ga, en ik deze ronde eindelijk een kans krijg! Wie weet helpt het haha. Maar spannend! Nog 11 daagjes, dan is je echo. Ik denk aan je hoor!

@Bloem- oooo spannenddd, maar zo leuk ook! Kun je een beetje aan het idee wennen nu? Hoe voelt het voor je?

@Femkeee vind het ook leuk dat je af en toe nog wat schrijft hoor! Vond het toch ‘bijzonder’ dat we in het zelfde ziekenhuis liepen/lopen haha. Hoop dat we inderdaad straks met meerdere kunnen gaan aansluiten in het andere forum.. Jij moest zondag voor de echo toch? Laat je even weten hoe het is gegaan?

@Liekee hé wat een stomme reactie, heb je ook niet veel aan. En we wachten weer verder.. Worden we goed in he! Haha.. 

Nou, morgen start ik weer met de Gonal-F en heb er zin in! Heb van mijn menstruatie eigenlijk geen last, alleen toen het doorkwam veel kramp gehad voor 2 uurtjes. Op naar een nieuwe ronde, hopelijk zonder veel rompslomp. Mag nu ook direct starten op 87,5EH ipv. 50EH de vorige ronde. Ben toen geëindigd op 112,5, dus hopelijk snel resultaat.

@Femkee haha dankje, ja blijf het spannend vinden!
@XBo ben nog niet echt aan het idee gewend, als ik het er over heb, voelt het alsof ik het over iemand anders heb haha. Fijn dat je weer kunt starten met een nieuwe ronde vandaag. Ik hoop echt dat het goed gaat met deze dosering, en dat er maar 1 follikel is straks! Het is je gegund!

Terug
Bovenaan