PCOS, Letrozol

Ik reageer vanavond even op alle berichtjes, maar ben gisteravond echt ongesteld geworden en net de poli gebeld. Ik hoef echt niet voor een uitgangsecho, maar dat is toch vreemd? Na de grote follikels die er zaterdag nog zaten..  Heb het echt 3x gevraagd maar mag zaterdag gewoon weer starten met de Gonal-F. Ze zullen het wel weten maar toch even benieuwd naar anderen hun verhaal!

@XBo, ze zijn niet zo scheutig met echo's in ons ziekenhuis he. Ik had ook gevraagd of ik een keer extra mocht komen omdat ik ongerust was. Nee hoor... gewoon wachten tot volgende week vrijdag. Zo flauw... 

Sorry meiden, ook ik kon afgelopen dagen niet reageren.
Heb geprobeerd alles wel beetje bij te houden in mijn notities, sorry als ik iemand toch nog vergeten ben.

Wat heftig Bo! Lees dat je net ongesteld geworden bent, wat betreft de uitgangsecho heb ik helaas geen ervaring mee. Succes met de volgende ronde!

Wat spannend Bloem, toch voorzichtig gefeliciteerd!

Wat fijn dat je verder mag datkomtlaterwel, snap we ldat het spannend is zonder de controle echo's maar gaat goed komen!

Femkee, wat vervelend die twijfels. Hopelijk blijft het toch plakken. Ga voor je duimen zondag!

Wat leuk Mateke, een meisje. Ben je al begonnen met shoppen?

XxLara wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en de kleine. Geniet van je zwangerschap!

Hier nog weinig nieuws, mijn vriend is vorig week vrijdag positief getest op corona en ik zondag. Gelukkig alleen maar milde klachten, vooralsnog komen we er goed vanaf. Hierdoor wel het sperma onderzoek van vriendlief moeten verplaatsen, kan nu pas begin juni terecht, onwijs balen. Ben vandaag wel begonnen met de Provera, hopelijk gaat het beter dan de eerste keer... 

@Niess ow Corona... hopelijk word je er niet te ziek van. We hebben een hele hoop spullen gekregen van mijn man zijn broer maar die hebben 2 jongetjes. De kleertjes ben ik dus al volop aan het uitzoeken om te zien welke er ook voor een meisje zouden kunnen dienen en dan kan ik zien wat ik nog nodig heb ?.
Aan alle dames in de wachtweken of aan het begin van een nieuwe cyclus: succes!

@liekee hé meid wat spannend zeg voor je! Heel vervelend al die verwarring. Nu hopen dat je op je piek zit/hebt gehad en je het niet mis bent gelopen/gaat lopen. Ik duim voor je!

@bloem vandaag je echo al ingepland??

@datkomtlaterwel ik ga voor je duimen!?

@Femkeeee nee zeg dat wel.. Heb het ook in een FB groep geplaatst en hoor daar wel veel vrouwen met hetzelfde verhaal die ook geen uitgangsecho krijgen, dat stelt me enigszins gerust.

@Niesss he wat balen.. Gelukkig dat de corona gerelateerde klachten meevallen, maar wel heel zuur dat u het onderzoek moet worden verplaatst. Ik hoop dat de Provera kuur beter gaat!

Bij mij doet het forum nog steeds raar…

XBo, ik heb ook nooit een uitgangsecho gehad. Maar zou het bij jou idd ook wel verwachten. Je moet er maar van uitgaan dat ze weten wat ze doen.

Niesss, oei niet fijn! Gelukkig alleen maar milde klachten. Waar zit je nu ergens in je cyclus?

Lieke, hoe is het inmiddels met je temperatuur?

Terug
Bovenaan