PCOS, Letrozol

XBo, spannend of je ongesteld wordt!

Femke, oei, ik duim met je mee dat de echo zondag goed is ?

Bloem, bij jou hetzelfde! ? ik ben positief gestemd omdat je testen wel nog positief zijn. Anders waren die ook wel lichter geworden denk ik? Hoe is je temperatuur?

Lieke, pfff die stomme eisprong toch altijd. Ik had dezelfde angst als jij. Mag jij nu ook zelf proberen? Aan je temperatuur lijkt het wel of je eisprong is geweest aangezien die gestaat stijgt? Is hij net zo hoog inmiddels als voorgaande cyclus na de eisprong?

Ik heb mijn eisprong eergisteren gehad, 2dpo dus nu. We wachten weer af...

@datkomtlaterwel fijn dat je eisprong weer is geweest! Succes met de wachtweken. 

temperatuur lijkt inderdaad langzaam te stijgen. Dat was vorige cyclus ook zo. Maar heb nu ineens wel positieve action ovulatietesten. Snap er niets van haha

Ik kon al een paar dagen niet reageren maar zie dat meer dames daar problemen mee hadden. 

@bloem- voorzichtig gefeliciteerd! 

ik heb z'n testdrangggg pffff ik ben vandaag 9 dpo en ik kan aan niks anders denken dan testen??‍♀️ Ik hoop zo dat het gelukt is heb wel enkele symptomen ( erg moe, moodswings, gespannen/pijnlijke borsten/tepels, vreetbuien, meer plassen, af en toe hoofdpijn , opgeblazen, krampjes aan de rechterkant daar zat ook mijn ei en hele vage rare dromen) wat ik ook merkte vanuit mijn vorige zwangerschap maar wil er niet op hopen en dan teleurgesteld worden. Hebben jullie tips hoe jullie het uithouden tot de nod 

@datkomtlaterwel mijn temperatuur was vanochtend weer wat hoger, bij mij is 't voor de eisprong 36.8, en erna zo ongeveer 37.1, had dus verwacht dat het hoger zou zijn als ik zwanger ben, nu was 't vanochtend wel 37.3 dus ben benieuwd wat 't verder gaat doen! Succes op het wachtbankje! ?

@Channie geen tips eigenlijk, tis vervelend he dat wachten... ?

@bloem- VRESELIJK

op hoeveel dpo testen jullie meestal? Echt op de nod of dr voor? Ik heb dit nog nooit meegemaakt namelijk. Bij mijn zoontje was ik overtijd en aan de pil. Kwam aan het licht door bloedonderzoek ??

Terug
Bovenaan