@jongemamaworden welkom! Bij mij deed de letrozol niets. Vind het wel vreemd dat je geen echo's krijgt, volgens mij is dat wel de reguliere weg. Anders zien ze ook niet hoeveel follikels er groeien? Volgens mij moet de progesteronwaarde na een eisprong wel echt boven de 20 zijn.. Maar pin me er niet op vast!
@Channie die wisselingen in emoties ken ik niet echt.. Heb echt best weinig last van alle hormonen gelukkig! Wel heel vervelend dat je er zoveel last van hebt..
@Hopeforminime zoals je weet doet de letrozol niets voor mij hihi. Ik duim voor je dat de ophoging aan gaat slaan!
Nou meiden, ik zit nu op CD9 en had vandaag weer een echo. Vorige ronde gestart op 50EH gonal-F, geeindigd op 112,5EH na 40 dagen met overstimulatie. Nu gestart op CD3 met 87,5EH en vandaag dus de eerste echo. Alle grote follikels vanuit de vorige ronde waren nu mooi geslonken op 1 na aan de linkerkant, die was rond de 1,5cm maar wel helemaal ingevallen. Dat maakt dus niet uit, die verdwijnt vanzelf. Maar: Er zit aan de rechterkant al een follikel van 14mm! Het BMS is nog wel heel dun (rond de 2,5mm) maar sta er echt van versteld. Had er zo niets van verwacht! Verder zag alles er ook nog rustig uit dus dat is fijn, niet dat er al meerdere follikels weer meedoen.
Ik moet nu zondag weer terugkomen, en ze verwacht dat deze dan rond de 17mm is. Zoja, dan mag ik misschien zondag of maandag al Ovitrelle zetten (op CD11 of CD12). Dat zou betekenen dat ik een perfecte cyclus heb deze maand. Nu hopen dat het BMS ook mooi meegroeit de komende dagen, en de follikel natuurlijk doorzet. Ik ga in ieder geval heeeeeel hard duimen!