PCOS, Letrozol

@BloemetjeInKnop nou wat toevallig dat je zo vlot reageerd haha. Snap helemaal dat het dan fijner is als de echo nu woensdag is als je het gelijk met je eigen arts kan bespreken. Als de uitgangsecho goed is, mag je dan gelijk gaan starten met het traject voor de terugplaatsing? ? Hoe vond je de periode tussendoor nu gaan trouwens, vind je het erg lang duren of valt het achteraf gezien mee?
Ik denk dat de antibiotica geen invloed heeft hoor, en dat dat helemaal goed moet komen! Voel je je wel beter nu? Of nog niet helemaal optimaal?
Die gedachten die continu switchen, zo herkenbaar.. En ja, dat vreet zeker energie! Ik moest vandaag werken, dus kreeg het rotte nieuws tijdens de echo. Heb me de hele dag ingehouden en thuis even ongegeneerd onwijs hard zitten huilen, lucht wel op gelukkig. Morgen zal ik mezelf wel beter voelen hoop ik dan maar. 
Het is alleen zo vervelend dat het elke keer net lijkt alsof er dus wat gaat doorzetten (met de letrozol toen een follikel van 16cm wat een cyste bleek te zijn, vorige ronde binnen 2 dagen teveel follikels en nu weer 1 die terugvalt) en dat dan dus niet gebeurd. Je hebt dan eindelijk een keer goede hoop, want behoed jezelf altijd al voor niet al te positief nieuws, maar dan wordt die goede hoop ook weer de grond in gedrukt.

XBo, haha. Ja, ben alleen thuis. Lag op de bank (naja, lig ?) en dacht, zal eens kijken op het forum. Als de uitgangsecho goed is, mag ik beginnen met het slikken van de pillen ja. Met een beetje geluk heb je dan 1 echo en kunnen ze dan al zien of je BMS goed gegroeid is. En dan plannen ze een datum voor de terugplaatsing. 
Hmmm. De tussenperiode ging eigenlijk wel prima. 31 maart had ik de punctie. Dus we zijn alweer heel wat weken verder. Maar vond het goed zo. Maar ik merk wel, dat ik er ergens ook wel klaar mee ben. Altijd in een soort 'wacht-modus' zitten. En dan niet zozeer die periode nu tussendoor. Maar groter gezien, dat je op een t splitsing staat in je leven en je al zolang niet weet of je nu links of rechts gaat (met of zonder kind). Dat wordt wel wat irritant. En.... in mijn omgeving weet niemand het. Dus ik leid voor m'n gevoel een dubbelleven. Dat wordt ook wel moeilijker. Ik voel me nog niet toppie. Maar wel goed genoeg om weer te starten. 
Ik herken je gevoel helemaal. Je hebt hoop, geen hoop, dan weer hoop en weer geen hoop. Je wordt continu heen en weer geslingerd met je emoties. Das pittig hoor. Lekker huilen, lucht op. Doe ik ook! 

@Bloem- thanks, lief van je. Hoe gaat het met jou?
@BloemetjeInKnopp Heel veel succes woensdag! Wat heftig dat je zo ziek bent geweest! Fijn dat je je wat beter voelt! Thanks voor je opbeurende woorden!
Hier inmiddels op CD35, geen menstruatie, geen positieve test maar wel een hele vreemde lage temperatuur. Zometeen contact opnemen met het ZH!

Heey meiden, 

Liekee en XBo een dikke knuffel voor jullie!
@XBo Ga woensdag keihard voor je duimen, hopelijk beter nieuws!
@Liekee ontzettend rot dat het niet aanslaat maar er zijn nog zoveel mogelijkheden. Hopelijk vinden snel iets wat wel aanslaat bij jou!
@BloemetjeinKnopp wat vervelend dat je zo ziek bent geweest, goed om te horen dat je wel weer aan de beterende hand bent! Snap dat zo'n 'dubbelleven' het extra lastig maakt, hopelijk woensdag goed nieuws!

Gister heeft mijn ongesteld doorgezet dus vandaag weer bellen voor een echo en morgen beginnen met de nieuwe ronze letrozol, fingers crossed!

@Bloemetjeinknopp vervelend dat je zo ziek bent geweest, fijn dat het als het goed is geen invloed gaat hebben op je traject!
@Liekee wat zei het ziekenhuis? Iets wijzer geworden? Met mij gaat t goed, nog niet echt klachten, nog 1,5 week wachten tot de echo, ik ben benieuwd, durf nu nog niet zo blij te zijn, vooral ook zelfbescherming denk ik ;)
@Niess succes met je nieuwe ronde, hopen dat het aanslaat!

@Niesss succes deze ronde, met 5mg toch? Welke cd heb je eerste echo? 
@Bloem- het zullen lange dagen voor je zijn zo dat wachten! Maar inmiddels ben je al dat wachten mss ook wel gewend!
Ik mag morgenochtend voor een echo naar het ZH komen. Ik ben heel benieuwd wat de situatie is. 

@Liekee, inderdaad 5 mg deze ronde. Moet vandaag zkh bellen voor een afspraak, normaliter op de CD 10, 11 of 12 in ieder geval. Dus ergens midden volgende week. 

Jij succes in ieder geval morgen, spannend!

Ik kreeg de laatste paar dagen alleen maar error dus kon niet reageren
@liekee- wat stom dat het niet aanslaat! Dikke knuf
@XBo- wat ontzettend balen! Ik ga vandaag voor je duimen!???
@niesss- succes met de nieuwe ronde! ???

Terug
Bovenaan