PCOS, Letrozol

@bloem ja vind het wel spannend hoor.. Zo bang om teleurgesteld te worden. Maar we gaan van het positieve uit! 
@liekee lief van je! Ik hoop het ook!☺️ Hoe is het met jou??

@Xbo ik ben benieuwd hoe het was vandaag! 
Hier gaat het even wat minder. Ik was al onzeker over mijn lichaam maar nu de Letrozol hoogst waarschijnlijk niet heeft aangeslagen is de onzekerheid weer toegenomen terwijl ik echt het gevoel had dat deze ronde dé ronde zou zijn. Ik baal en alles voelt even zo nietszeggend. 

Nou, hoop je eindelijk een keer op iets positiefs maar nee hoor. Eitje van 14mm was niet te zien. Nu wel weer veel groei, allemaal rond de 10/12mm. Kans dat we dus weer richting het teveel gaan. BMS nog steeds 2.5mm. Ik baal er zo ontzettend van. Zie het alweer voor me dat deze ronde eindigd als de vorige. Wil gewoon een x goed nieuws, een kans. Want wat als dit straks ook niet werkt. Elke keer dat we positief zijn wordt het de grond in geboord dus je kan nergens vanuit gaan.
Woensdag weer terug. Indien stabiel gaan we wel ophogen naar 100EH. Nu ergens de hoop maar houden dat er een of max 2 doorzetten. Ben er even helemaal klaar mee en voel me zo ontzettend rot ?
@liekeee ik begrijp je helemaal.. dikke knuffel voor jou❤️  
@BloemetjeInKnopp jij hebt dinsdag je echo hé? Ik denk aan je en ben heel benieuwd hoe het gaat met je!??

@XBo oooh nee, shit zeg... Net als je dan hoop hebt dat het goed aanslaat ? echt heel erg balen.. Duimen voor beter nieuws woensdag ? ik leef met je mee :(

@Liekee rot als 't niet aan slaat, snap dat je het dan even allemaal niet zo positief in ziet, hoop dat ze snel iets gaan vinden wat werkt!! Ook een knuffel voor jou!

XBo, balen!!!! Ik had al een paar dagen niet op het forum gekeken. Las je hoopvolle berichten van een paar dagen terug. Wat een bummer dan hè. Ik geloof dat alles rond de 12 of 14 m'n nog terug kan vallen. Ellende is t. Wat lief dat je dan nog onthoudt wanneer mijn uitgangsecho is. Het klopt dat ik hem op dinsdag had staan. Had, omdat die naar woensdag verplaatst is. Dan heb ik m'n 'eigen' arts. Dat vindt ik dan toch wat fijner. Die ene dag kan er ook nog wel bij. Verder gaat t wel okee. Ben flink ziek geweest. Tot een antibiotica kuur aan toe. Gelukkig wel aan de beterende hand. Nog wel moe. Maar dat komt goed. Hoop alleen dat die antibiotica geen reden is, om het hele gebeuren nog even uit te stellen. Waren 'maar' 3 pillen en volgens m'n huisarts moet het voor ons traject niets uitmaken. Hopelijk denken ze in het zkh ook zo?. M'n gedachten gaan alle kanten uit hoor. Van positief naar negatief. Dat vreet ook energie denk ik. Soms zou ik best even een glazen bol willen hebben. En kijken waar ons schip strandt. Maar dat zullen we hier allemaal hebben. Geduld hebben, rust bewaren, en je eigen niet gek maken. Dat probeer ik?. Jij ook??

@Lieke, ik herken je gevoel zo. Ik heb momenten van wanhoop, boosheid en waarom ook zo gehad. Toen ik net begon met het traject had ik best vertrouwen in de Letrozol. Zelfs het zkh. En als t dan zo tegenvalt steeds, is t lastig te verteren. Wees gewoon even verdrietig, vindt alles stom, het lucht op. We hebben als vrouwen een oerkracht in ons, die naar boven komt op momenten dat je het niet verwacht. Kop op ?!

Terug
Bovenaan