PCOS, Letrozol

@allen.. dankjewel lieve meiden!

@smus.. ik zie m ook hoor waaaahhhhh heb je nog een andere test gedaan? Anders morgen een kruidvat early? Die gaf bij mij vandaag het duidelijkste resultaat! Ja los van de digitale natuurlijk?

@just-me .. ik dronk dat vanaf eisprong tot nu en extra rondom mogelijke innestelingsdag. Je moet ff kijken waar ze natuurlijk sap hebben (natuurwinkeltje). Want in de supermarkt hebben ze geloof ik alleen van MAAZA. Mja die dronk ik ook haha.

Ik zit nu op 10dpo en ben sinds gisteren niet helemaal fit.. coronatest was negatief, dus ik dacht misschien toch deze eens proberen ?

@EDB oh ik ken dat.. er niet te veel mee bezig willen zijn. En vervolgens niet weten wanneer je eisprong geweest kan zijn. Ik vergeet soms zelfs wanneer mijn menstruatie was. Toen ik bij de gynecoloog was laatst, heeft ie toch ff duidelijk gemaakt dat ik dat allemaal moet opschrijven. En ik maar proberen het los te laten???
@camhay, wauwwwww fantastisch. Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat.
@smus nou volgens mij heel duidelijk hoor. Ik zag meteen een streep. Wat fijn!!!! Ik hoop dat alles goed mag gaan bij je. Spannend hoor. Ben je gewoon grieperig? Of echt zwangerschapssymptomen?

@iedereen.. ik vind t fijn om tussendoor ook de positieve ervaringen te kunnen lezen. Dat geeft hoop.

@smus; ik zie ook echt een lijntje hoor!! Heb je vanavond getest? Dan ben ik echt benieuwd naar je test met ochtendurine ?.
jeetje meiden, wat ontzettend fijn om toch een aantal positieve testen weer voorbij te zien komen ?

@ Camhay: nee geen andere geprobeerd! Heb ik ook niet in huis.. misschien morgen dan maar langs Kruidvat!

@ Ly: ja vanavond! Had niet veel gedronken, dus urine was wel vrij donker.

@ Emmie: ik ben wat misselijk en heb gewoon een vreemd gevoel in mijn buik en wat kramp… Kan het eigenlijk niet zo goed omschrijven! Daarbij ook licht gevoelige tepels en heb toch nog wel een beetje gekleurde afscheiding.. Ik ben echt nooit ziek, dus voor mij heel raar dat ik mij zo voel. Er moest wel wat zijn!

Wauw dames, wat een goed nieuws allemaal! 
Wat fijn voor jullie dat jullie gewoon ZWANGER zijn! 
Ik zelf ben helaas gisteravond ongesteld geworden, maar we gaan vol goede moed de volgende ronde in. Het voelde al gek om ongesteld te worden zonder een 10-daagse kuur te slikken, dus ik ben al blij dat er iets in mijn lichaam gebeurt.
Iedereen gefeliciteerd die deze maand wel een positieve test in handen had en geniet ervan!

En smus???? Spannend haha
Ik heb vandaag gelukkig al een lichte oploop met action testen. Maar ik vind ze echt zo enorm licht nog joh. Het kan dat ik nog 2 dagen voor NOD zit maar dat is wel de max zeg maar. De 25e is mn temp omhoog gegaan. Dus ik ga daar maar even vanuit. Bij mn zoontje had ik rond deze tijd echt wel al een knaller namelijk. Maar oke.. oploop is oploop natuurlijk en dat in een paar uur tijd ipv 2 dagen moet wel goed zijn toch? 

Terug
Bovenaan